mitthemligajag skrev 2014-08-13 22:19:00 följande:
Har börjat få någon jobbig instinkt om att det är dags för fl snart... Precis som jag alltid får när jag ska få mens och så vipps dagen efter så kommer den alltid, behöver aldrig ha koll på den för det sköter hjärnan... Litar så sjukt mycket på min den där instinkten så nu gör den mig rädd... Hoppas inte den stämmer, det känns inte så roligt att föda i vecka 32 och hamna på sjukhus i flera veckor
Oh, jag hoppas den där instinkten visar sig ha fel den här gången! Förstår dig verkligen. Du skriver väl och berättar hur det går?
Själv har jag fått något jobbigt hormonpåslag (?) som gör att jag 1) är irriterad, har noll tålamod och hatar de flesta och 2) mest vill vara ensam hela tiden. Är överlycklig när jag slipper prata med folk och undviker helst att typ småprata med grannar och liknande (vilket jag aldrig har problem med annars).
Känns jobbigt att vara irriterad hela tiden, för även om jag rationellt sett vet att det har med graviditeten att göra, så tar det inte udden av själva känslorna.