• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • JennyL88
    DinaMii skrev 2014-08-11 20:45:10 följande:

Ah, fisherprice rainforest heter den..

Precis vad jag har letat efter.skickar min mejladress till dig.
    BF 15 oktober
  • JennyL88

Ojdå, haha trodde du ville sälja den ju. Hehe. Får kolla på br i stan

BF 15 oktober
  • karpas

Jag har gått in i v32 idag. Var på koll då bebis skruvat sig långt ner och haft en del sammandragningar. Tappen var mjuk och i morgon har jag läkartid för koll att inget är på G. Fler som har sin bebis långt ner? Idag har det blivit soff läge mest hela tiden.

• DinaMii
    JennyL88 skrev 2014-08-11 20:57:54 följande:

Ojdå, haha trodde du ville sälja den ju. Hehe. Får kolla på br i stan smile5.gif

BF 15 oktober
    Haha ja gör det ;p annars är det väl inte så dyrt att skrika med schenker om det bara är här i Borlänge som dom har den på rea :)
  • Bellsam
    karpas skrev 2014-08-11 21:02:40 följande:

Jag har gått in i v32 idag. Var på koll då bebis skruvat sig långt ner och haft en del sammandragningar. Tappen var mjuk och i morgon har jag läkartid för koll att inget är på G. Fler som har sin bebis långt ner? Idag har det blivit soff läge mest hela tiden.

Min bebis har sjunkit massor den sista tiden, gör riktigt ont ibland. Hoppas din bebis vill ligga kvar där inne ett tag till!
  • Bellsam

Idag har jag skickat mejl till en fotograf och vi fick en tid att få komma och fotografera kulan och familjen redan på fredag. Ska bli roligt! Han gav ett riktigt bra pris och ett ännu bättre pris om vi kommer tillbaka när tösen blivit 6 månader och det ska vi absolut göra!

• Bellsam

Bara för att spamma tråden lite ;)

Några mer än jag som syr lite åt tillskottet? Ikväll jobbar sambon så jag sydde täcke, kudde och hänge till barnvagnen. Längtar nu!

• sandramarlene
    Bellsam skrev 2014-08-11 22:00:39 följande:

Bara för att spamma tråden lite ;)

Några mer än jag som syr lite åt tillskottet? Ikväll jobbar sambon så jag sydde täcke, kudde och hänge till barnvagnen. Längtar nu!

phpzeGqnf91119.jpg

Tjusigt!

Jag har bara sytt en wrap hittills som vi ska ha i babyskyddet :) vill sy så mycket och vet inte vad jag ska ta här näst :) amningskudde eller babynest :)
  • mitthemligajag

Vad duktiga ni är att sy! Själv skulle jag sy en enda sak, ett skötbordbordsunderlägg. Det slutade med att jag svor och var svin irriterade, så tillslut limmade jag ihop det som en present runtom gummit HAHHAAHAj

Svar på tråden BF Oktober 2014