BF Oktober 2014
Är min första graviditet och har inte varit illamående och varit mest som vanligt. Bara de senaste två dagarna som jag helt plötsligt började känna så här.
Jag gick in i vecka 16 idag och nu är jag alldeles säker på att jag känner rörelser
Har känt små bubblor den senaste veckan, men nu känner jag tydligt hur det bökas runt där inne. Det är min tredje graviditet så det känns visst tidigare då, kommer ihåg hur jag väntade och väntade med nr 1.
Idag blir det storstädning hos oss! Hushållet har förfallit medan jag mått illa och varit trött och oinspirerad, men idag skiner solen och har riktigt lust att fixa här hemma igen! Har lånat en vacker gammal byrå som ska stå i vardagsrummet och fungera som skötbord, ska lyfta in den och vika in babyns grejer. Har inte köpt något själv än, det är ju så länge kvar, men har fått en bärsjal och annat smått och gott som behöver någonstans att bo 
Vad ska ni göra i helgen?
Jag är i vecka 15+5 och har känt att någon bökar runt därinne då och då den senaste veckan
Detta är mitt tredje barn. Vet inte hur moderkakan ligger. Min midja har försvunnit, men magen ser mest ut som en ölmage, tycker jag, ser fram emot en (förhoppningsvis) vackrare kula
Min mage syns nog, men är väl mest som en mjuk ölmage
Inte alls sådär hård som med första barnet. Det är min tredje graviditet. Känner också små rörelser, så har antagligen moderkakan bak. Vecka 15+6 idag.
Vad roligt att ni fått se era små! "Bara" en månad kvar för mej...
Jag undrar hur mycket man kan lita på storleksberäkningarna baserade på ul egentligen? vad gäller viktberäkningar inför födseln går det ju ofta helt åt pipan, kan ju kasta med ett kilo!
Var det här någon behövde långklänning? Hittade en snygg från brittiska Boden: www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Maternity-Range/Dresses/BP023/Womens-Elegant-Maxi