DinaMii skrev 2014-09-24 12:42:13 följande:
Haha ja det fick jag i somras.. Helt klart någon som har för lite att göra i livet ;)
Onekligen!
Olivine skrev 2014-09-24 12:50:52 följande:
Då förstår jag! Fy vad jobbigt du har haft det! Hoppas att din kropp återhämtar sig snabbt efter förlossningen och att det dåliga är glömt sen när bebisen är ute. Bortträngningsförmågan efter förlossningen verkar vara osannolikt effektiv.
Uhh... den där dåren har ju gjort en miljard FL-trådar om kvinnor som kissar i gränder. Någon borde göra en TV-dokumentär om honom i stil med Hästmannen.
Ja, sist var alla krämpor borta i samma stund som dottern var ute, så jag hoppas på det. Vill bara kunna vila upp mig lite nu innan det är dags. Vem var Hästmannen?
marmik skrev 2014-09-24 12:56:45 följande:
Var bara två gånger i natt så undrar ju nästan om nånting är fel...

Haha! Jag uppskattar att bortåt 3h går åt till kissande, vändande och att somna om, per natt. Borde m.a.o. lägga mig innan fyraåringen för att "hinna" sova. Istället plöjer mannen och jag igenom "The Borgias" på Netflix, eller så sitter jag och syr bebissaker, medans jag svär över hur ont jag har och att jag aldrig kommer att bli klar. Smart tänkt där...men men. Jo, och så har jag massor med nya projekt på gång, fast de påbörjade inte är mycket mer än just påbörjade. Det är hårt att "boa"!