• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • sandramarlene

Har haft jätte mycket förvärkar som känns som rejäl mensvärk hela dagen och kommer allt tätare och gör allt mer ont. Ska börja klocka och se hur ofta dom kommer men när vi nyss va på Sibylla och väntade på maten hade jag fyra förvärkar på typ 20 minuter, hoppas inte detta avtar och hoppas det är min tur nu! Måste vara därför jag haft ont i rygg och höfter också. Jag är skit nervös och började inte förstå att det kan va på riktigt förns på em. Och då har jag gått så här sen typ 4 imorse men att de blivit mer och mer intensiv under dagen då :)

• JennyL88
    sandramarlene skrev 2014-09-24 20:10:08 följande:

Har haft jätte mycket förvärkar som känns som rejäl mensvärk hela dagen och kommer allt tätare och gör allt mer ont. Ska börja klocka och se hur ofta dom kommer men när vi nyss va på Sibylla och väntade på maten hade jag fyra förvärkar på typ 20 minuter, hoppas inte detta avtar och hoppas det är min tur nu! Måste vara därför jag haft ont i rygg och höfter också. Jag är skit nervös och började inte förstå att det kan va på riktigt förns på em. Och då har jag gått så här sen typ 4 imorse men att de blivit mer och mer intensiv under dagen då :)

Åh, vad spännande. Hoppas de drar igång nu då med riktiga värkar. Lycka till!!!
    BF 15 oktober
  • Sicilien
    DinaMii skrev 2014-09-24 15:41:44 följande:

Ooh bra med tips på netflix! Behöver något nytt att se! Men snart drar ju alla bra serier igång på tvn igen oxå :)

Själv sover jag som en klubbad säl nuförtiden. Hade en dryg period under semestern där jag inte sov alls. Men nu vaknar jag inte ens en gång per natt. Fantastiskt skönt och bortskämt ;) kanske vänder om någon vecka, ligger ju lite efter många av er eftersom vi har bf31/10

Jag gillar Lie to me och Homeland. (netflix)
  • sandramarlene

Diarre har jag haft i en timme nu också :/ mindre kul men hör väl till. Får se om man får sova nått i natt (hoppas inte ;P)

• mitthemligajag
    sandramarlene skrev 2014-09-24 21:34:12 följande:

Diarre har jag haft i en timme nu också :/ mindre kul men hör väl till. Får se om man får sova nått i natt (hoppas inte ;P)

Lycka till!!!:)
  • sandramarlene

Om detta nu verkar stämma så stämde mitt BF datum enligt äl bättre än ul datumet.. BF igår enligt äl och BF den 2 okt enligt ul ;)

Jag är riktigt nervös och de kommer med ca 7-8 minuter emellan just nu, ska ner på 3 vilket kan ta ett tag vad jag förstår :)

• sandramarlene

Och nu kom det en blödning! Det är fan på riktigt!

• DinaMii
    sandramarlene skrev 2014-09-24 23:05:28 följande:

Och nu kom det en blödning! Det är fan på riktigt!

Spännande och skrämmande! :) lycka till!
Svar på tråden BF Oktober 2014