• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Baktakt

Sandramarlene är väl på sjukan idag och får sin skatt.

En annan fick en värk i natt. EN! Jäkla kropp till att kivas!

• Mrs West

Spännande sandramarlene!!!! Hoppas du fått din lille nu!

Jag som hade bf 1 dag före dag, lite avis är jag allt!

Men imorn ska vi på ett viktigt möte och på lördag kväll tänkte jag och mannen gå ut och äta. Så på söndag får han komma. Jag funderar helt uppriktigt på att ta lite ricinolja på lördag kväll.

• mitthemligajag

Åh fytusan vaaaa avis jag är!! Alltså allt lycka till sandramarlene!!

Hade också en till blödning igår och två extrema värkar/ sammandragningar inatt som jag vaknade av och trodde jag skulle dö...

• Tamara

Åh vad spännande! Roligt nu när det börjar hända grejer!

Har 9 dagar kvar till BF men räknar tyvärr med att gå över, blir så avis på dem som får innan!

• JennyL88

Spännande!! Snart flera bebisar som tittar ut.

Jag går in i v.38 idag och har 20dagar kvar till beräknad. Men kan ju lika bra vara 34dagar som dottern som kom i v.42. Bebis är så duktig på att sparkas hårt och göra så de ilar, sticker och trycker neråt. Så nog hoppas jag lite på att inte gå över tiden

BF 15 oktober
  • K89
    JennyL88 skrev 2014-09-25 09:15:38 följande:

Spännande!! Snart flera bebisar som tittar ut.

Jag går in i v.38 idag och har 20dagar kvar till beräknad. Men kan ju lika bra vara 34dagar som dottern som kom i v.42. Bebis är så duktig på att sparkas hårt och göra så de ilar, sticker och trycker neråt. Så nog hoppas jag lite på att inte gå över tiden

går också in i v.38 idag! Min bebis är också duktig på att sparka hårt så det trycker, ilar o sticker, haha! :) hoppas heller inte på att går över tiden!
  • Olivine
    Jeaneeettes skrev 2014-09-25 12:24:20 följande:

Idag klockab 8:31 kom vår skatt vi är lyckliga som tusan!

Åh, grattis!
Svar på tråden BF Oktober 2014