• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • trollis86

7 dagar till bf :) senaste dagarna har jag haft en massa ilningar, mest på kvällarna och de tar så sjukt så man nästan vill gråta. Dessutom har min foglossning kommit tillbaka efter ca 15 veckors uppehåll och nu är det foglossning from hell som gör att jag får kramp i benen så jag knappt kan stå eller gå vissa stunder.

• Bellsam

Kl 22.10 ikväll äntrade lilla Siri denna värld. 2880 gram och 47 cm lång ????

• testosteran

Grattis vilken goding du har!:) varför blev du igångsatt? Hoppas allt gick bra! :)

Bellsam skrev 2014-10-14 00:20:06 följande:

• JennyL88
    Bellsam skrev 2014-10-14 00:20:06 följande:

Vilken liten tjej, sötnos. Grattis, hoppas du mår bra.
    BF 15 oktober
  • JennyL88
    trollis86 skrev 2014-10-13 22:34:55 följande:

7 dagar till bf :) senaste dagarna har jag haft en massa ilningar, mest på kvällarna och de tar så sjukt så man nästan vill gråta. Dessutom har min foglossning kommit tillbaka efter ca 15 veckors uppehåll och nu är det foglossning from hell som gör att jag får kramp i benen så jag knappt kan stå eller gå vissa stunder.

Har din bebis fixerat sig än.?jag upplevde att ilningar blev färre och lite lättare foglossning efter att min bebis fixerat sig.
    BF 15 oktober
  • JennyL88
    trollis86 skrev 2014-10-13 22:34:55 följande:

Har din bebis fixerat sig än.?jag upplevde att ilningar blev färre och lite lättare foglossning efter att min bebis fixerat sig.
    BF 15 oktober
  • banan123

Varit hos bm idag. Hade både hög puls och mkt äggvita i urinet. men eftersom jag mår bra annars valde dom att skicka hem mig så jag får vila hemma. har det inte blivit bättre till imorgon så blir jag antagligen uppskickad till fl imorgon för igångsättning. Fick även hinnsvepning idag hoppas på att han kommer inatt :)

• Bellsam

Jag hade mycket problem med yrsel, såg vita prickar när jag tittade, svimningar osv. Vart väldigt påfrestande i slutet så de satte igång mig istället. Känns hur bra som helst!

Nu är vi äntligen hemma och snart ska bröderna få träffa sin syster för allra första gången.

• marmik

Usch man ska inte läsa tidningarna... Jag är från Malmö och idag kom en nyhet om en förstföderska som födde på golvet för att bm inte tog henne på allvar, enligt artiklarna verkar hon inte ens blivit undersökt ordentligt... hu...

• DinaMii
    marmik skrev 2014-10-14 14:24:31 följande:

Usch man ska inte läsa tidningarna... Jag är från Malmö och idag kom en nyhet om en förstföderska som födde på golvet för att bm inte tog henne på allvar, enligt artiklarna verkar hon inte ens blivit undersökt ordentligt... hu...

Fast det är ju "bra".. Då har dom gjort det misstaget så det inte kommer upprepa sej inom den närmsta tiden ;)
Svar på tråden BF Oktober 2014