• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • JennyL88
    Ja82 skrev 2014-10-15 08:11:20 följande:

Jag blir så förvånad över alla hinnsvepningar? Jag trodde inte det var något som gjordes så "tidigt"?

Jag fick göra eftersom min bebis är fixerad och är fullgången. Annars hade jag inte fått det. Jag var öppen 2cm innan hinnsvepning och 3cm efteråt. Barnmorskan trodde den blev lyckad, kom slem och blod. Men har bara mycket sammandragningar. Hoppas på värkar i kväll
    BF 15 oktober
  • K89

Igår kl.07.49 föddes vår lilla hanna, 1 dag innan bf :) 3164g o 51cm lång!

• testosteran

Hejja! Ännu en bebis :) gick allt bra? Fort? Skönt innan bf...jag vill oxå det och har 3 dagar kvar!

Ska på stan nu och försöka shoppa ut ungen...haha!

Hejja på nu alla som är redo och mer bebisar! Någon som vet om det är fullmåne snart, bm säger att då brukar flest födas ;)

• Lillium

Grattis till alla nya bebisar! Hoppas att ni som väntar inte behöver vänta länge till.
    Finns det någon tråd där vi kan fortsätta prata bebisar eller ska vi fortsätta här? Glad

• doyouremember
    Jenny 2014 skrev 2014-10-15 19:18:28 följande:

Vi fick en frisk påg på 3585kg å 50 lång underbart! !

Hoppas du menar gram annars var det en tung unge :P Grattis iallafall :D 
  • banan123

Blev inlagd idag med misstanke om havandeskapsförgiftning så jag har blivit igångsatt för 2 timmar sedan. Hoppas på en liten frisk kille imorgon!! är bara öppen en cm änsålänge.

• Jenny 2014

Ha ha hög på morfin nä skämt å sido menade gram . Grattis till er alla som har fått å alla ni som går å väntar kämpa snart har ni ert mirakel i famnen lycka till!!!

• jamieblue

Åh, vad jag är trött på detta nu! BF i morgon (fredag) och fortfarande inte minsta tecken på att något kommer att hända. Det dumma är att jag hoppades att något skulle hända denna vecka eftersom jag, min syster och min mamma är lite för tidigt födda. Men inte den här bebisen inte! Tänk om jag måste vänta i två veckor... Det känns riktigt tufft faktiskt.

Svar på tråden BF Oktober 2014