Majspinglan skrev 2014-10-21 09:33:45 följande:
Ah, mardrömmar är fruktansvärt! Hade det nästan varje natt ett tag, men nu är dom bara konstiga, det är skönt :)
Men har ont i ryggen och höften och kissar massor. Så det är liksom aldrig skönt att gå och lägga sig.
Du kommer säkert sakna livet utan spädbarn, men snart kommer du undra vad tusan du gjorde innan du fick barn ;)
Jag fick panik igår när slemproppen började släppa, shit, är jag verkligen redo för detta?? Nej, fast lite försent för det nu ;) hehe.. Men nu är allt packat iaf, nu försöker jag mentalt förbereda mig och förstå vad jag ska gå igenom, trots att jag gjort det en gång.
Jaja.. Nu ska jag vila en stund.
Jag har en treåring redan, så vet precis hur livet med barn är :p oxå hur enkelt det är att bara åka någonstans, att inte tänka på skötväska, precis vara klar i hallen och en bebis bajsar ner sej eller kräks så man får börja om igen, eller att vara trött och precis vara påväg att somna, och bebisen vaknar.. Allt det vi kommit ifrån här hemma :p och det ger mej lite panik att börja om igen ;) även om jag vet till 100% att det är värt det, plus att det dröjer ett par timmar bara sen känns det som att bebisen alltid funnits där..
Men ändå.. Det är ju ett nytt liv som börjar igen med nya rutiner ;p
Spännande med proppen :) skönt att det börjar hända lite. En vecka kvar här.. Väska och allt är packat. Hade ni kollat vad det var?