• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • JennyL88

Här händer inte något alls, bf+9. Eller jo jag har ont i bihålorna och är förkyld. Så hallonbladste, honung och godis blir min tröst. Tycker synd om min lilla tjej som har en tråkig mamma som inte orkar leka.

BF 15 oktober
  • testosteran

Sitt hos bm och väntar...har svullat på mig sjukt mycket, druckit typ 2 liter per dag och kissat en dl sammanlagt så kroppen ser inte klok ut. Mår bajs, darriga ben och typ virus på g i kroppen. Sen oxå att alltid måsta vänta hos bm...sjukt segt!

Aja får se vad hon säger men är sjukt bitter och less just nu!

Håll ut!!

• grossess
    s117675 skrev 2014-10-24 02:33:25 följande:

23/10. En liten flicka tittade ut kl. 11:47. 3930 g och 51 cm lång. BF +5

Sjukt söt! Grattis!! :)
  • FrökenCarlsson

Vår lilla tös racerkom i morse. Första känningen vid halv sex på morgonen o sen var det klart halv tio.. 4035 gr o 51 cm..

• jamieblue
    FrökenCarlsson skrev 2014-10-24 17:12:25 följande:

Vår lilla tös racerkom i morse. Första känningen vid halv sex på morgonen o sen var det klart halv tio.. 4035 gr o 51 cm..

Stort grattis! Hoppas allt gick bra trots racerfarten!
  • JennyL88

Vad fin hon är. Stort grattis!! Hoppas ni mår bra.
    BF 15 oktober
  • testosteran

Åh sicken sötis! Åh fort gick det verkligen...kanske fördelen med att måsta gå över ;)

Hoppas ni alla mår bra å mys!

• Joline

Grattis till Bebisarna!! Så härligt

Var på akupunktur igår. Fick inga speciella känningar men hade blodblandad flytning i morse. Var tillbaka nu i eftermiddag. Akupunktören tror att förlossningen kommer att starta de närmaste dagarna. BF +8 så segt! Så hoppas detta hjälper.

Kämpa på!

• grossess

månen gjorde sitt tydligen! :) Grattis!!
  • testosteran

Snart dag 7 över och känner mig verkligen bitter...detta är ju så mycket mer fruktansvärt än jag kunnat föreställa mig! Man orkar ju typ inte tänka positivt längre och är svårt att göra något kul då kroppen skriker!

Aja skrivit av mig lite till några som förstår för mannen ligger här bredvid och kan inte riktigt föreställa sig...hoppas på bebis snart och för er andra med såklart!

Nu ska dom ut! ;)

Svar på tråden BF Oktober 2014