testosteran skrev 2014-10-26 19:41:53 följande:
Låter ju hoppfullt...jag har haft smärtsamma sammandragningar och slempropp så hoppet forstätter. Men kom ihåg efter mina tidigare graviditeter att är jag inte säker på att det börjat så är det inget, när det väl satt igång har jag vetat direkt och kroppen har.liksom gått in i ett stadie. Haha fast det är ju jag och det du känner kan ju ändå vara något innan själva värkarbetet! Hoppas det! :)
Ja, förra gången så hade jag inga känningar eller tecken alls utan allt bara startade, först med en liten blödning och senare värkar.. Men den här gången så släppte slemproppen förra måndagen och tisdagen och så nu då dessa sammandragningar, så man väntar sig ju liknande som förra fast man vet att det kan skilja, och det har det ju gjort vilket gör att jag hoppas lite när det är nått nytt som händer.
Har vart lugnt inatt, känt av sammandragningarna nån gång bara. Men nu på morgonen har jag ett annorlunda tryck nedåt och mer ont fram just nu än bak, men inte sådär aj-ont. Får se vad kroppen gör med mig idag :p