• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • misi

Min bebis har party i magen så fort jag tar det lungt, haha! Ett litet busmonster redan nu!! :)

• mrs08

Länge sen jag var inne nu. roligt att. Läsa hur ni har det. jag är nu i vecka 20 och bebisen sparkar och rör sig för fullt, även min man kan känna det nu. Mysigt! Nu är det verkligen en bebisbula på magen. Tycker det är en otroligt bra period i graviditeten just nu. Har börjat fundera på vagn men inte börjat kolla så noga än.

• Mammatillw

Längesen nu, rul den 30/4 och allt såg bra ut med våran lilla tös :) Sonen får sig en liten lillasyster:D Bf 29/9 :) dock hade idag en hinna/skiljevägg i livmodern som måste kollas upp igen på ett Tul i vecka 31+ :)

• Firran

Kul när ni skriver här!! :)

Hur mår alla?

Jag va hos barnmorskan idag..

Gått upp 3 kg och hade 22 i sf mått..

Går in i vecka 25 och veckorna bara tickar på...

• Neithotep
    Firran skrev 2014-05-08 21:26:41 följande:
    Kul när ni skriver här!! :)
    Hur mår alla?

Jag va hos barnmorskan idag..
    Gått upp 3 kg och hade 22 i sf mått..

Går in i vecka 25 och veckorna bara tickar på...
    Det var inte mycket, bra jobbat! Går in i vecka 25 på söndag men gissar att jag gått upp minst 6 kg.. känns som 16 ;P
  • Firran

Jag känner ju verkligen inte att jag är gravid.. Alltså med hunger osv.. Inte sugen på nått speciellt.. I början däremot så levde jag på tomater med salt på...

Känns som att man kommer svälla ändå när värmen kommer :(

Neithotep skrev 2014-05-09 15:50:51 följande:
    Det var inte mycket, bra jobbat! Går in i vecka 25 på söndag men gissar att jag gått upp minst 6 kg.. känns som 16 ;P

• Neithotep
    Firran skrev 2014-05-09 20:48:20 följande:
    Jag känner ju verkligen inte att jag är gravid.. Alltså med hunger osv.. Inte sugen på nått speciellt.. I början däremot så levde jag på tomater med salt på...

Känns som att man kommer svälla ändå när värmen kommer :(

Haha det har du nog tyvärr rätt i!!

Njut av det, själv äter jag helst mycket och onyttigt just nu men det brukar ju ordna till sig när jag ammar
  • UnhandyPillow

Verkar inte som att jag kommer till skott med att lägga in någon bild. ;-P Aja, nu är magen en riktig kalaskula!! Va inne på rul i vecka 19 då sparkade bebisen till ultraljudsmojjängen så ulteknikern hoppade högt! Så en stark liten krabat i magen. Nu i v. 23 så syns och känns sparkarna jätte tydligt, även att jag har moderkakan i framvägg. Allt såg bra ut på RUL, så skönt! Nu rullar dagarna bara på, nästa vecka ska jag boka tid till första bm besöket efter ultraljudet. Ska bli spännande att se hur alla värderna ligger och kanske får lyssna på lilla hjärtat med.

• Firran

Såå dumt att man inte kan lägga in bilder från telefon!!

Skulle nån.av er vilja följa åt i en hemlig Facebook grupp om jag gör en?

Blir ju inte lika hemliga som här men ingen ser vad som skrivs utanför gruppen

Svar på tråden Bf September 2014