• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • längtarmkt
    Firran skrev 2014-05-19 11:27:30 följande:
    Såå dumt att man inte kan lägga in bilder från telefon!! Skulle nån.av er vilja följa åt i en hemlig Facebook grupp om jag gör en? Blir ju inte lika hemliga som här men ingen ser vad som skrivs utanför gruppen

Jag hänger gärna på! En fråga bara! Är det någon som har börjat på föräldrakurs? Vi var på vår första träff igår, heeeeeelt värdelöst. Måste man gå? Nej, antar att man inte måste. Men jag blev givetvis besviken och anti för att det inte var bättre innehåll än vad det faktiskt var. Såååtråkigt, någon som känt lika? V 26 nu, det rullar på!
  • Firran
    längtarmkt skrev 2014-05-20 17:06:39 följande:

Jag hänger gärna på! En fråga bara! Är det någon som har börjat på föräldrakurs? Vi var på vår första träff igår, heeeeeelt värdelöst. Måste man gå? Nej, antar att man inte måste. Men jag blev givetvis besviken och anti för att det inte var bättre innehåll än vad det faktiskt var. Såååtråkigt, någon som känt lika? V 26 nu, det rullar på!
    oj... inte vart in på länge.... det är väl frivilligt... jag givk med första barnet... men nu blir man inte erbjuden .... 

Hur mår ni alla ??? 

jag har gått på semester nu sen direkt havandeskaps penning så kommer inte jobba mer... men känns inte direkt som ledigt då jag har en två åring som ska sysselsättas hela dagarna.... 
    vädret är jag ganska nöjd med iaf ,,, känner att man skulle svälla skapligt när värmen kommer =// 
  • Firran

Härär min mage nu... ganska liten som jag förstått men tycker det är skönt.... 
    gått 30 veckor snart

• Neithotep
    Firran skrev 2014-06-17 19:38:53 följande:

Härär min mage nu... ganska liten som jag förstått men tycker det är skönt.... 
    gått 30 veckor snart

Är också i vecka 30 men inte alls så där liten tyvärr haha.. har du fått små barn tidigare?
  • Firran

Jag va ungefär lika med min dotter som är två nu.. Hon vägde 3550 men va 10 dagar tidig... Så va rätt stor...

Har kanske liite mindre mått nu.. Men kanske skiljer en två cm... :)

Neithotep skrev 2014-06-18 17:20:19 följande:

Är också i vecka 30 men inte alls så där liten tyvärr haha.. har du fått små barn tidigare?

• mrs08

Länge sen som jag var inne och läste..... Är nu i vecka 29. Gahhh, måste ta tag i att fixa lite praktiska saker.

Är det någon av er som har problem med restless legs? Hur har ni "lindrat" isåfall? Jag har använt stödstrumpor till och från men vill inte gärna använda det i sommarvärmen.

• Vii3
    Neithotep skrev 2014-07-01 16:02:09 följande:
    Här är min mage i vecka 32.. inte så liten :P 

Men så fin! De va en stor mage ja! Jag är lika stor jag med så kan känna mig lugn nu tycker alla kommenterar att jag är såå stor om magen så man undrar ju hur stor man egentligen är.
  • Neithotep
    Vii3 skrev 2014-07-01 23:29:31 följande:

Men så fin! De va en stor mage ja! Jag är lika stor jag med så kan känna mig lugn nu tycker alla kommenterar att jag är såå stor om magen så man undrar ju hur stor man egentligen är.

Samma här.. folk verkar tycka att det ser ut som att jag är beräknad nu men än ska den växa 8 veckor till :).
Svar på tråden Bf September 2014