• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • Firran

Idag va jag hos bm.. Fick lyssna på hjärtljuden som låg runt 150 :)

Går in i vecka 21 imorn <3

• Mammatillw

Mysigt! :) idag ska jag få hjälp av en sjukgymnast med foglossningen:) åh, vad jag längtar till 30 april:)

• Firran

Oj, Fiiin

Mammatillw skrev 2014-04-12 19:29:25 följande:
    Igår, 16+0, det börjar bli svårt att dölja magen nu:)

• Vii3

Då var vi också på rul idag, helt fantastisk känsla att se vår lilla prins som rörde sig för fullt i magen. allt såg bra ut och vi fick bf 3 september. så lycklig!:)

• Firran

Åh härligt!!

Önskar man fick göra fler ultraljud under tiden hehe så mysigt!!

Vii3 skrev 2014-04-15 23:30:46 följande:
    Då var vi också på rul idag, helt fantastisk känsla att se vår lilla prins som rörde sig för fullt i magen. allt såg bra ut och vi fick bf 3 september. så lycklig!:)

• Vii3
    Firran skrev 2014-04-16 08:09:47 följande:
    Åh härligt!!

Önskar man fick göra fler ultraljud under tiden hehe så mysigt!!

Ja eller det hade vart jättebra om man fick se fler gången, en ul på nio månader är ganska lite.

hur går det för alla? Känner ni bebissparkar än? Jag känner mer och mer så himla mysigt :)

Har ni börjar titta på barnvagnar än? Så himla svårt att välja. Blev förtjust i I'coo peak air night men är lite tveksam på hjulen.
  • Firran

Jag känner mer och mer.. Men är i vecka 22 nu..

Känner mycket mindre rörelser den här gången än med dottern... Men de blir starkare Och starkare..

Jag har köpt en phil&teds navigator...

Men funderar på att köpa en babyjogger city versa också...

En djungel

Vii3 skrev 2014-04-20 22:20:24 följande:
    Ja eller det hade vart jättebra om man fick se fler gången, en ul på nio månader är ganska lite.

hur går det för alla? Känner ni bebissparkar än? Jag känner mer och mer så himla mysigt :)

Har ni börjar titta på barnvagnar än? Så himla svårt att välja. Blev förtjust i I'coo peak air night men är lite tveksam på hjulen.

• längtarmkt
    Vii3 skrev 2014-04-20 22:20:24 följande:
    Ja eller det hade vart jättebra om man fick se fler gången, en ul på nio månader är ganska lite. hur går det för alla? Känner ni bebissparkar än? Jag känner mer och mer så himla mysigt :) Har ni börjar titta på barnvagnar än? Så himla svårt att välja. Blev förtjust i I'coo peak air night men är lite tveksam på hjulen.

Jag känner för fullt, allra helst på morgnarna, i lördags fick sambon känna på en rejäl karateuppvisning också. Det känns jättehärligt att det blir tydligare och att han också får uppleva det! Har tittat på en mutsy-vagn. En begagnad men jättefin! En bekant som ska göra sig av med sin. Känns bra med den. Ska hämta den om knappt en månad, skulle jag tro det känns overkligt på något sätt, tycker jag! Bebis är verkligen på väg! V 22 idag!!
Svar på tråden Bf September 2014