Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Oj är bebis beräknad att väga 2600g vid födseln? Kanske bra om den får stanna tiden ut då .
Hur går det för er? Jag börjar bli otålig nu. Vill bara att det ska hända.
10 dagar kvar idag. Fick dottern 10 dagar tidigare så hade hoppats på idag. ;-P Jag är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne! Och storebror längtar massa med. Storasyster är för liten för att förstå. Min man ringer hem 3-4 gånger om dagen för att fråga om de är dags nu. :-P
36+2 idag, väntar och väntar! Var till bm igår och skrev grav.sammanfattning och förlossningsbrev:) Har sjukt mycket förvärkar på kvällarna:p
Bf+5 och ingen bebis i sikte. Slemproppen går idag och jag håller tummarna att bebis också vill ut
Bf + 1 ingen bebis än :( inga värkar och ingen slemmpropp som gått än så det känns segt,,hoppas på att de går fort sen när det väl börjar.
helt glömt bort att logga in här !!! =)
våran tjej kom redan 16 /8 : ) vecka 38 plus 3 precis som våra<n första tjej =) ... vattnet gick hemma denna gång också och allt gick toppen...
ut kom en Erica på 3092 gram ..... tog 3.5 timme från att vattnet gick hemma med 0 känningar tills hon va ute =)
hoppas det gått bra för er alla !!! eller går bra ! kul om ni frtsätter uppdaterar trotts att det är lite segt i tråden ; )
Idag kl. 05:37 tittade lille Arvid ut. En vecka för tidigt och han va inte alls en liten bebis som sin syster!
Han vägde 3215 och va 51 lång! Så störst av alla syskonen! <3
Grattis Firran till tösen!!
Grattis till era bebisar
.
Är på bf+8 och verkar ha världens längsta latensfas, hoppas på att få träffa min lille grabb snart med :).