Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
2a besöket hos bm idag, 13+5! Fina jätte mysiga hjärtljud hördes ca 150 slag/min?? Tid för rul 30/4 :) längtar ????
Oj! Känns som jag varit ifrån ett tag nu! Här håller illamåendet i sig! Är i vecka 16 nu. Går jätte snabbt nu när man har två barn hemma att ta hand om med. Har inte hänt så mycket går mest och väntar på rul. Men det gör inte så mycket när man har fullt upp här hemma ändå. Har en bebis som försöker sig på sina första stapplande steg. Så mysigt.
Har börjat känna av fogarna lite om jag går för mycket eller sitter still för länge. Magen sa bara pang i vecka 14 ungefär så nu är magen som i vecka 20 med första barnet. Ska försöka lägga in en bild senare när jag ligger ner. Då ser man verkligen hur stor den är för att vara så tidigt. Någon som börjat shoppa bebis kläder än dåg
Rul idag och allt såg toppen ut .... Fick datum 5 dagar tidigare så 27 augusti ... En liten lilla syster :) 
Rul idag och allt såg toppen ut .... Fick datum 5 dagar tidigare så 27 augusti ... En liten lilla syster :) 
Jag är i v.16+3 och känner bebisen tydligt när den gör volter och rör sig därinne :)
Men det är oxå mitt 3e barn så man kanske känner allt tydligare då.
Jag längtar tills min man och våra barn kan känna sparkarna så de kan känna sig lite mer delaktiga.
Funderar på att köpa ett angel sound så man kan lyssna på barnet.
Jag har haft tur och inte kräkts en enda gång under hela graviditeten. Mest svällt upp som en ballong istället.
den 22a april har vi tid för RUL. då får man äntligen se vår underbara unge! <3
Jag är i v.16+3 och känner bebisen tydligt när den gör volter och rör sig därinne :)
Men det är oxå mitt 3e barn så man kanske känner allt tydligare då.
Jag längtar tills min man och våra barn kan känna sparkarna så de kan känna sig lite mer delaktiga.
Funderar på att köpa ett angel sound så man kan lyssna på barnet.
Jag har haft tur och inte kräkts en enda gång under hela graviditeten. Mest svällt upp som en ballong istället.
den 22a april har vi tid för RUL. då får man äntligen se vår underbara unge! <3
Jag känner lite fladder o sparkar ibland. Borde vara barnet.
Jag har köpt på tok för mkt kläder haha. Och allt i 56! Hur länge tror ni bebis.kan ha den storleken?
Två tre månader typ kanske fyra kommer inte riktigt ihåg.. :).. Men nått sånt :)