• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • KattaochAnja

Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .

• frugis
    KattaochAnja skrev 2014-06-16 11:53:32 följande:
    Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .
    Vad skönt! bara 1 spruta kvar alltså Glad
  • KattaochAnja
    frugis skrev 2014-06-16 11:59:58 följande:
    Vad skönt! bara 1 spruta kvar alltså 

Ja men precis . Och den är ju som gonal på de blir en piss lätt grej .
  • linnea83
    BinniBoo skrev 2014-06-16 07:56:24 följande:
    RD9 idag.. Insåg igår att jag är ett testfreak och eftersom jag bara hade två CB digital kvar, varav ett ska användas på testdagen på söndag, beställde jag nya test.. Bara för det  så visade det sig att jag inte behövde det..

GRATTIS!!!
  • Nicka

Grattis BinniBoo!!! Jag vågar inte tjuvtesta är på ruvdag 9 har haft o har mensliknade smärtor :( visst jag har läst att man kan ha de men de känns inte så bra :( inga andra direkta gravid symptom lite ömmande bröst o trött men men eftersom ägglossningen va 4 el 5 dagar sen är de då så att mensen oxå är de??!! Mycke analyserade...

• Lokattis
    Håller tummarna att allt går bra för er idag!
  • Sillavi
    Lycka till idag Spännnade.
  • Bell13

Är det någon som vet om man får molvärk av ovitrelle, hade det hela kvällen igår. Hade lovat mig själv att inte analysera så mycket men det är svårt. Tycker att det inte ska gå att ha symptom innan embryot har fäst ordentligt och igår var det ruvardag 4 med ett tvådagars... 

Svar på tråden IVF under 2014