• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Lokattis
    Mandelmumsa skrev 2014-06-19 08:01:31 följande:
    Testade positivt idag! :)

Stort, stort grattis!!!
  • Nicka

Grattis Mandelmumsa!!

Ruvdag 11 för mej o testdag söndag. Har tyvärr kraftig värk har svårt att stå upprätt emellanåt :(

• Mandelmumsa

Tack för alla grattis! :)

Bell, det är vår tur nu :)
    Detta var min nionde insättning med ägg nr elva.. Har två missfall i bagaget och ett utomkvedes.

• Supers
    Mandelmumsa skrev 2014-06-20 00:55:31 följande:

Tack för alla grattis! :)

Bell, det är vår tur nu :)

Detta var min nionde insättning med ägg nr elva.. Har två missfall i bagaget och ett utomkvedes.

Åh vad kul. Stort Grattis!!!
  • KattaochAnja

Då var första vaginal tablett tagen. Fick samtal igår att båda mina ägg är lyckade befruktade . Är så jävla lycklig . Tre gånger om dagen ska jag ta vaginal tablett .

• Nicka

Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

• Lokattis
    Nicka skrev 2014-06-20 10:49:10 följande:
    Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

Grattis!!! Och glad midsommar!
  • maddddan

Grattis till era plus och befruktade ägg allihopa och ni andra som inte e där än kämpa på!!

Och ha en underbart midsommar å njut tillsammans med nära å kära!!

Grattis

Svar på tråden IVF under 2014