• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Bell13
    Mandelmumsa skrev 2014-06-20 00:55:31 följande:

Tack för alla grattis! :)

Bell, det är vår tur nu :)
    Detta var min nionde insättning med ägg nr elva.. Har två missfall i bagaget och ett utomkvedes.

Hoppas så att det går vägen nu. Jag ska testa på fredag så 6 dagar kvar. Vaknade inatt och behövde kissa 2 ggr och det gör jag aldrig annars. Hade väldigt svårt att somna om. Hoppas så på positivt på fredag och att jag ska få behålla den lilla i så fall.
  • Supers
    Nicka skrev 2014-06-20 10:49:10 följande:

Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

Grattis!!!!
  • Susanne1975

Hoppas det är okej att ställa en fråga i tråden. Jag plockar ut ägg på måndag och undrar om det kan vara normalt att vara öm i magen? Känner nästan som molvärk/mensvärk som strålar ut i ryggen. Skulle inte säga att jag har värk men är rejält öm. Någon som upplevt detta? Är orolig! 

• ITM

Susanne1975 du behöver inte oroa dig det är helt normalt.

• Nicka

Klart de är ok att ställa frågor de är väl lite de som är syftet :) :) inte konstigt om du är öm i magen,antar att du stimulerat äggblåsorna o då blir dom ju extra stora o flera :)

• Bell13
    Nicka skrev 2014-06-20 10:49:10 följande:

Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

Grattis
  • Lokattis
    Susanne1975 skrev 2014-06-21 19:52:14 följande:
    Tack för era svar! Gör IVF med PGD och plockar ägg på måndag. 

Lycka till på måndag! Jag var också rätt öm inför äggplock, och minst en vecka efteråt...
Svar på tråden IVF under 2014