• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Sara Kamilla
    Starshaped skrev 2014-07-04 12:33:48 följande:

Hur många IVF-försök har ni alla gjort? Och hur många har lyckats på första försöket? Kram till er alla!

Vi lyckades på första försöket... Är i vecka 10 nu så man är iofs inte säker än...
  • Nicka

De gick kanon :) :) :) en liten 7mm med ett starkt hjärta :) bild fick vi men fortfarande så overkligt!

• Lokattis
    Nicka skrev 2014-07-07 22:53:42 följande:

De gick kanon :) :) :) en liten 7mm med ett starkt hjärta :) bild fick vi men fortfarande så overkligt!

Åh, så skönt! Grattis!
  • bb2014
    Nicka skrev 2014-07-07 22:53:42 följande:

Åh vad kul!! Grattis!! :))
  • Lokattis

Det verkar som att min mens kom igång tidsenligt efter MA och skrapning. 4 veckor efter att jag började blöda och MA:t upptäcktes började jag blöda igen. Det var alltså 3 veckor efter skrapningen, och eftersom jag blödde i 2 veckor efter den så var det bara 1 v mellanrum utan blödningar innan mensen kom. Sedan blödde jag MYCKET på den här mensen, och dessutom i 1,5 vecka istället för 6-7 dagar som jag brukar men nu verkar det äntligen vara på väg att sluta. Jag är rätt trött på blod nu... Så nu ska jag snart börja med ÄL-tester, mest för att se om det har ändrats efter MA:t. Innan fick jag nästan alltid utslag på CD 19, men det kanske inte är så längre. Vi får väl se.

Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen! Jag är hos min pappa i mitt barndomshem vid havet - superskönt!

• Nicka
    Lokattis skrev 2014-07-08 08:15:40 följande:
    Åh, så skönt! Grattis!
    Tack Skrattande
  • Nicka
    bb2014 skrev 2014-07-08 08:33:59 följande:
    Åh vad kul!! Grattis!! :))
    Tack Glad
  • Nicka
    KattaochAnja skrev 2014-07-08 13:36:34 följande:

Efter att ha plussat en gång till så har jag ringt till mvc och fått tid. Kan inte tro de.

Härligt (:
  • ITM

Nicka härligt!

Har ni kontaktat MVC innan ni gjort vul i V8?

Svar på tråden IVF under 2014