• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Primolut88

Har gjort första blodprovet efter sprutstart idag så jag ska ringa på onsdag hoppas hoppas att det visar något positivt

• linnea83

Goda nyheter!Vi fick heeelt oväntat en jättefin blastocyst till frysen =).Så jäkla glad!Vi fick ju tillbaka ett jättefint i onsdags men att vi skulle få något till frysen va ju en utopi =).Så lite bättre kvalite på mina ägg denna gången.Nu höjdes hoppet för "prick" =)..
    Kram på er!

• Sarahberg

Glider in lite snyggt.... Satte in ett fint befruktat (2 dagars) i fredags RMC. Är det någon mer än jag inom denna tidsramen? Mitt första IVF, har två barn innan som kom till den "vanliga" vägen Nu ligger visst mina äggstockar lite dumt där inne så passagen var inte direkt fri.

• Sarahberg
    linnea83 skrev 2014-04-02 08:05:36 följande:
    Välkommen Sarah :)

Taaaaaack! 👍👍👍👍👍
  • Sillavi

Får man joina här kanske. Har en son sen innan som kom 2011 via IVF Sahlgrenska. Gjorde två misslyckade FET för ett år sedan. I februari kom vi inte ens till ET, många ägg plockades och bra prov på gubben men det blev inget befruktat elr insättningsdugligt. Ska göra vårat 2.a försök nu. Ovitrelle ikväll och ÄP på fredag, kan säga att förhoppningarna inte är höga men men! Skönt att få dela med andra i samma situation <3

Svar på tråden IVF under 2014