Sarahberg skrev 2014-04-04 20:06:28 följande:
Men ååååh! Så där ONT fick jag för bara en timme sen!!! Va fan handlar det om? Har ni barn sen innan? Vet ni varför det inte blivit några babies? När ska du testa? (Tjuvtesta?)
Nä har inga barn sen innan å de beror på min pcos, gått på pergotime , gått ner kraftigt i vikt m.m testat allt innan detta med andra ord så nu hoppas vi på detta =)
Ingen aning va de handlar om svaret jag fick va att när kroppen får en hormonskjuts i samband med att ägget förhoppningsvis ska fastna så blir äggstockar å livmorder m.m svullet å ömt å de kanske e de typ dom hade inget riktigt svar :/ Å de kommer när jag står eller går för mkt enda som hjälper e å lägga mig ner .....då blir de bättre efter ett tag men men!
Biter ihop å hoppas haha ska testa på onsdag 9...inte tjuvtestat kan man de? Tänkte de borde väl kanske inte visa förräns då eftersom dom satt den datumen? :)
Sen informerade dom noga med att även om de e + på testet e de 15-20% risk för tidigt missfall så vid första ultraljudet e de inte säkert där finns va man vill jaja bara hoppas steg för steg =)