• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Mentat
    familjenstyg skrev 2015-11-15 19:47:41 följande:
    Tanken på¨att skicka ut avfallet i rymden är inte ny men har en stor brist. Det förekommer olyckor vid raketuppskjutningar och om en raket med en last av radioaktivt avfall förolyckas på hög höjd kommer avfallet att spridas ut över jorden. Vilket inte är särskilt lyckat.
    Idén har fler brister: Det är inte mycket i volym men det är väldigt mycket i tyngd som i så fall skulle skickas upp i rymden och är det något man vill spara på vid raketuppskjutningar så är det vikt. Nej, den idén är inte realistisk.

Dessutom är den totalt kontraproduktiv. Rataxes har helt rätt i att det är alldeles för värdefullt för att grävas ner när det kan bli bränsle på nytt.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-11-23 17:59:07 följande:
    Jasså du har börjat intressera dig för Miljöpartister på gräsrotsnivå?
    Inte lika mycket som du är intresserad av allt som rör SD.
    Give ´em Hell!
  • KillBill
    Gert skrev 2015-11-23 18:02:35 följande:
    Inte lika mycket som du är intresserad av allt som rör SD.
    Give ´em Hell!
    Det vete fan, jag blir riktigt impad över att du har sådan koll på Miljöpartiets kommunpolitiker.
  • Rataxes
    Gert skrev 2015-11-23 17:53:38 följande:

Pierre Ringborg lämnar Nya Miljöpartiet, som han benämner MP. Nu finns det väl inga riktiga miljöpartister kvar i partiet?

hn.se/nyheter/varberg/1.4483697-ringborg-lamnar-miljopartiet

www.svt.se/nyheter/regionalt/halland/nu-gor-han-schlaug-i-saken

Vad var det för hemskt rasistiskt han sagt som fick det där löjliga lilla partiet att fundera på att utesluta honom?
    Äpple = ignorerad användare.
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-11-23 18:32:26 följande:
    Vad var det för hemskt rasistiskt han sagt som fick det där löjliga lilla partiet att fundera på att utesluta honom?
    I en diskussion på sociala medier skrev han: "Du tillhör de otacksamma som kommit till Sverige och priviligierat dig. Inget ovanligt jag har fått ligga ute, bo trångt och haft det svårt. Du hamnade i VIP-kön."

Mycket rasistiskt...
    Give ´em Hell!
  • Rataxes
    Gert skrev 2015-11-23 18:45:46 följande:
    I en diskussion på sociala medier skrev han: "Du tillhör de otacksamma som kommit till Sverige och priviligierat dig. Inget ovanligt jag har fått ligga ute, bo trångt och haft det svårt. Du hamnade i VIP-kön."

Mycket rasistiskt...
    Lågt i tak i det lilla löjliga partiet.
    Nej, jag är liberal ingen jävla SD-are.
  • Stolt Farsa

Jag tror mest det är Åsa Romson folk har problem med. Mer än själva partiet.

Svar på tråden Varför hatar folk MP?