• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Sweeetie
    religionmakesconflict skrev 2014-02-28 12:45:33 följande:
    Är det nån mer som är runt v4-5 som känner sig ogravid? Jag känner mog extremt ogravid till o från...känner mig nästan som vanligt :( som att ingenting är på gång, är det nån mer som känner sig så?
    Jag känner mig inte gravid direkt förutom att jag har mensvärk till o från och ömma bröst. Du behöver inte oroa dig alls! Jag mådde lika bra med min dotter och hon är 1,5 år nu och fullt frisk!! Så man kan vara gravid men må kanon! {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonsaft

Är det nån mer som är runt v4-5 som känner sig ogravid? Jag känner mog extremt ogravid till o från...känner mig nästan som vanligt :( som att ingenting är på gång, är det nån mer som känner sig så?

Jag känner ingenting jag heller, har endast varit trött..som ja hoppas på räknas som ett symtom.
  • Maryswe

ibland känner jag inget, men har ganska mycket molvärk.

Känner inget i brösten än, de gjorde svinont första graviditeten

• Zozzo
    Är i vecka 5 (4+5) och är endast trött, i övrigt mår jag prima! :) Blir i och för sig väldigt trött och går o lägger mig klockan 20.00 och somnar allt som oftast med glasögonen på och boken i handen. Börjar bli jobbigt att vakna med glasögonen på näsan  Tungan ute
  • religionmakesconflict
    Elmiina skrev 2014-02-28 16:20:28 följande:
    Jag känner mig också totalt ogravid
    Same here :( vill ju ha alla eländiga symtom ju :)..vilken vecka är du i?
  • religionmakesconflict
    Sweeetie skrev 2014-02-28 13:06:37 följande:
    Jag känner mig inte gravid direkt förutom att jag har mensvärk till o från och ömma bröst. Du behöver inte oroa dig alls! Jag mådde lika bra med min dotter och hon är 1,5 år nu och fullt frisk!! Så man kan vara gravid men må kanon! {#emotions_dlg.flower}
    Skönt att höra Solig
  • religionmakesconflict
    Hallonsaft skrev 2014-02-28 13:34:01 följande:
    Jag känner ingenting jag heller, har endast varit trött..som ja hoppas på räknas som ett symtom.
    Samma här , en trötthet...men man ska nog kanske börja ta järntillskott. Vilken vecka är du i?
  • Hallonsaft
    religionmakesconflict skrev 2014-02-28 17:31:38 följande:
    Samma här , en trötthet...men man ska nog kanske börja ta järntillskott. Vilken vecka är du i?
    Ja de kan ju hjälpa, jag har aco gravid liggandes i skåpet sen förra graviditeten man kanske skulle börja äta dom :). Jag är i v.5 (4+2)
  • bubblan79
    jo det är ju så tidigt så inte alla som känner s¨å tidigt.. jag var förstoppad och tät i näsan och hungrig hela tiden då. idag gick jag in i v 6 och för första gången igår kände jag mig lite yr och brösten började ömma lite
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bebis november 2014