• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • snö 81

Nu hoppar även jag in här, plussade imorse och har BF runt 10-12/11 32 år med en dotter på 4 år och sambon har två pojkar sedan innan, men detta är första gemensamma.

• minolia

Jag känner inget, vilket gör att jag orolig men det är bara att försöka låta tiden gå. Ska på vul nästa måndag pga av datumbestämning och att jag tidigare fick ett sent ma då pojken visade sig ha trisomi 18. De kommer följa mig lite mer noggrant vad jag förstår så att jag kan känna mig lugn och inte oroa mig i onödan. Gjorde ett clearblue test idag och nu visar det 3+ vilket känns bra.

• Maryswe

Jag har stressat en massa idag och har nu väldigt ont i kroppen och jobbig molvärk. Ska se till att vila nu!

• Lotta80

Jag plussade i torsdags och om jag har räknat rätt så blir det bf i slutat på okt. Har haft värk i magen typ mens värk och lite ömmande bröst i några dagar, men nu känner jag ingenting och haft bruna flytningar. E detta normalt i v.6? Jag blir så rädd att ngt har gått fel :(

• Maryswe
    Lotta80 skrev 2014-03-01 19:33:59 följande:

Jag plussade i torsdags och om jag har räknat rätt så blir det bf i slutat på okt. Har haft värk i magen typ mens värk och lite ömmande bröst i några dagar, men nu känner jag ingenting och haft bruna flytningar. E detta normalt i v.6? Jag blir så rädd att ngt har gått fel :(

Ja bruna flytningar behöver absolut inte vara något :)
  • Lotta80
    Maryswe skrev 2014-03-01 19:47:08 följande:
    Ja bruna flytningar behöver absolut inte vara något :)

Tack :) man e ju lite nojig!!
  • Sweeetie

Grattis till alla som hoppat in här nu! :) Det finns en facebook grupp, vore kul om fler ville gå med! Skicka ett pm till bubblan79! Glad

• Maryswe
    Lotta80 skrev 2014-03-01 20:07:16 följande:

Tack :) man e ju lite nojig!!
    Ja verkligen!
  • Joss81

Hej hej. Får jag hoppa in här? Jag plussade idag och har beräknad födsel den 12 nov. Känner mig så lycklig och lättad idag samtidigt som jag är livrädd och nervös. Jag fick missfall i okt (i vecka 8) och har försökt sen dess att bli gravid igen. Nu känner jag mig så rädd för att samma sak ska hända igen. Jag kommer vara livrädd för att det plötsligt ska komma blod, varje gång jag går på toaletten. Men jag är iallafall så oerhört lättad och glad för att jag fortfarande KAN blir gravid. Efter missfallet och skrapning så har jag varit så rädd att jag inte ens ska kunna bli gravid igen, så nu kan jag äntligen pusta ut över det

Svar på tråden Bebis november 2014