• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Lantlollan

Tog ett digitalt test precis och det var positivt - jag ÄR gravid och så himla, himla glad!!!

Går gärna med i Facebook-gruppem och har skickat ett pm till bubblan79,men hon har nog inte sett det än. :)

Sweeetie skrev 2014-03-01 20:11:17 följande:
    Grattis till alla som hoppat in här nu! :) Det finns en facebook grupp, vore kul om fler ville gå med! Skicka ett pm till bubblan79! 

• bubblan79

hej har haft fullt upp i helgen så inte hunnit med att kika in här. då det krånglar lite med inbjudningar via android så är enklaste sättet om ni vill gå med i fb gruppen att adda mig som vän på fb så kan jag lägga till er via den vägen. vän grejen tar man sedan bara bort när ni väl är medlemmar.
    [email protected]

(¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Lantlollan
    bubblan79 skrev 2014-03-02 08:00:22 följande:
    hej har haft fullt upp i helgen så inte hunnit med att kika in här. då det krånglar lite med inbjudningar via android så är enklaste sättet om ni vill gå med i fb gruppen att adda mig som vän på fb så kan jag lägga till er via den vägen. vän grejen tar man sedan bara bort när ni väl är medlemmar.

bubblan79_vbg@hotmail.com

Åh, ingen mening att stressa dig - man kan inte förväntas stå på tå här varje sekund! :) Men jag gör så - skoj! Tror förresten inte att det går att lägga till folk som man inte är vän med i grupper, så det är nog inte appen som strular. :)
  • bubblan79
    Lantlollan skrev 2014-03-02 08:06:37 följande:

Åh, ingen mening att stressa dig - man kan inte förväntas stå på tå här varje sekund! :) Men jag gör så - skoj! Tror förresten inte att det går att lägga till folk som man inte är vän med i grupper, så det är nog inte appen som strular. :)
    nåhå där har vi förklaringen då haha jag som svurit så!!!
  • barfotabarn

Vad heter gruppen på fb? Tänkte man kan skicka ett request att gå med så kan ni godkänna bara? :)

• bubblan79
    barfotabarn skrev 2014-03-02 08:16:41 följande:
    Vad heter gruppen på fb? Tänkte man kan skicka ett request att gå med så kan ni godkänna bara? :)
    tyvärr, den är hemlig så den syns inte att hitta

• Jordgubb

Vi har världens lyckligaste dag här hos oss nu! Plussa igår (dock svagt efter 1-2 timmar) och tog clearblues vanliga och digitala idag och är graaaaavid! Lyckorus i hela kroppen! Livet är så himla bra just nu. Förra månaden fick vi tyvärr mf men vi tänker vara lyckliga och positiva trots att det är så tidigt ändå!

Är i vecka 3+3 och beräknad födsel är 12/11 Hjärta

• Presario

Hur blir man vän på Facebook genom en mailadress?
    Jag vill också gå med i gruppen!!:)
    Bf 5/11 ð???

• Lantlollan
    Presario skrev 2014-03-02 09:29:28 följande:
    Hur blir man vän på Facebook genom en mailadress?

Jag vill också gå med i gruppen!!:)

Bf 5/11 ð???

JAG tror tyvärr inte att bubblans mailadress funkar att söka på. Jag fick det inte att funka iaf, så jag lämnade mitt namn. :)
Svar på tråden Bebis november 2014