• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Presario

Okej.....
    Jag får logga in på datorn och skicka pm till bubblan då! Det går ju inte göra genom mobilen! ð??¤

• Maryswe
    Joss81 skrev 2014-03-01 22:01:37 följande:

Hej hej. Får jag hoppa in här? Jag plussade idag och har beräknad födsel den 12 nov. Känner mig så lycklig och lättad idag samtidigt som jag är livrädd och nervös. Jag fick missfall i okt (i vecka 8) och har försökt sen dess att bli gravid igen. Nu känner jag mig så rädd för att samma sak ska hända igen. Jag kommer vara livrädd för att det plötsligt ska komma blod, varje gång jag går på toaletten. Men jag är iallafall så oerhört lättad och glad för att jag fortfarande KAN blir gravid. Efter missfallet och skrapning så har jag varit så rädd att jag inte ens ska kunna bli gravid igen, så nu kan jag äntligen pusta ut över det smile1.gif

Varit med om samma och känner samma sak, underbart bara att man kan bli gravid :) nu får det gå vägen för oss också!
  • snö 81
    Jordgubb skrev 2014-03-02 08:31:40 följande:
    Vi har världens lyckligaste dag här hos oss nu! Plussa igår (dock svagt efter 1-2 timmar) och tog clearblues vanliga och digitala idag och är graaaaavid! Lyckorus i hela kroppen! Livet är så himla bra just nu. Förra månaden fick vi tyvärr mf men vi tänker vara lyckliga och positiva trots att det är så tidigt ändå! Är i vecka 3+3 och beräknad födsel är 12/11 

Då har du samma Bf som mig enligt sista mens, men jag hade ÄL tidigare så egentligen är väl Bf några dagar tidigare
  • snö 81
    Joss81 skrev 2014-03-01 22:01:37 följande:
    Hej hej. Får jag hoppa in här? Jag plussade idag och har beräknad födsel den 12 nov. Känner mig så lycklig och lättad idag samtidigt som jag är livrädd och nervös. Jag fick missfall i okt (i vecka 8) och har försökt sen dess att bli gravid igen. Nu känner jag mig så rädd för att samma sak ska hända igen. Jag kommer vara livrädd för att det plötsligt ska komma blod, varje gång jag går på toaletten. Men jag är iallafall så oerhört lättad och glad för att jag fortfarande KAN blir gravid. Efter missfallet och skrapning så har jag varit så rädd att jag inte ens ska kunna bli gravid igen, så nu kan jag äntligen pusta ut över det

Vad kul att du också är här Joss81. Roligt att vi har samma Bf-dag än så länge.
  • S0ckert0ppen

Hej tjejer! Jag plussade precis med cb digital, är såååå glad! Har bf den 10 nov (enligt uträkning av ägglossning)

Är 30 år, andra barnet (sladdis)

Är gärna med i fb gruppen när set funkar som det ska.. :)

• minolia

Idag har jag en liten kvalmig känsla i kroppen, är det illamåendet som är på gång.... Jag går gärna med i fb sidan lite senare, när jag tagit mig förbi de mest kritiska veckorna.

• Mizzlundell

Åhhhh jag har ju ingen Facebook.... Kommer ni fortsätta här med?

• Sweeetie

Jag kommer kika in här lite då och då ändå, men jag använder facebook jämt och ständigt så hänger lite mer där iaf haha. Men jättekul att fler vill gå med, det blir ju roligare ju fler vi är där :)

• mm222

Jag och min bestämde oss för att vi skulle försöka skaffa barn men vi räknade med att det skulle ta ett år. Tji fick vi när det gick på första försöket och nu är jag i v 6+1 :) Vi är överlyckliga. Detta är vårt första barn och det är fantastiska känslor som spritter i kroppen :)Imorgon ska jag höra av mej till Mödravårdscentralen (tror jag det heter? :p) och skriva in mig.
    Jag har inga små barn i släkten eller yngre syskon så jag är helt ny när det gäller barn och graviditet så det här ska bli väldigt spännande :){#emotions_dlg.flower}

• mm222

Jag är enligt sista mens beräknad till 1:a november. Det som har förvånat mig mest hittills är att man känner av graviditeten så tydligt, så tidigt.Jag mådde otroligt illa i över ett dygn häromdagen, jag får upp och springa och kissa på nätterna och jag är hungrig som en varg. Igår åt jag som en häst men inga mättnadskänslor infann sig och jag har riskakor och nyponsoppa på nattduksbordet för att jag vaknar om nätterna och är vrålhungrig, äter jag inte så mår jag istället illa. Jag är väldigt trött bitvis under dagar och kvällar och har haft konstant molvärk sedan BIM-3. Jag är även snuvig och har ont i huvudet. Däremot har jag inga ömma bröst alls :p

Har ni känt av några symptom ännu? {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Bebis november 2014