• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • religionmakesconflict
    Elmiina skrev 2014-03-04 09:09:07 följande:
    Ringde och fick en tid nästa vecka och kommer då va i 6+0. Dom ifrågesatte eller undrade inte ens varför jag ville göra ett ultra :) Bor ni i Stockholm så ring dit!!

Opps sorry såg inte att du inte varit där ännu :) men uppdatera gärna :)
  • religionmakesconflict
    sussana skrev 2014-03-04 09:15:33 följande:
    Aaa skönt:) jag ringde igår och då sa dom att man måste blöda eller ha väldigt ont om man ska få göra ultraljud tidigt! Men vist vill jag titta efter hur det ser ut efter missfallet i januari. Man vill ha en bekräftelse på liv:)

Hej! Jag ringde dom imorse...valde att bli upprings av dom i city. Det var inga problem o komma...märkligt att dom säger så. Ring igen o ring till dom på st göran
  • Esereht

Hej tjejer!
    Äntligen kan jag också vara i med dessa grupper :) Vi har försökt bli med barn i över två år. Lyckades på andra inseminationen som gjordes på Alla hjärtans dag :) 
    När man fått hjälp får man tydligen ett tidigt ultraljud och vårt blir i slutet av mars. Längtar så!
    Hoppas ni må lika bra som jag!

• Maryswe
    religionmakesconflict skrev 2014-03-04 13:54:29 följande:

Supertack för tipset! Ringde imorse o fick tid 21 mars...ifprågasatte ingenting...kommer då va i vecka 7+2 är det för tidigt för att se nått? Såg dom nått på dig i vecka 6?
    Man kan se ett tickande hjärta från 7+0 ungefär :)
  • Esereht
    Ljusgläntan skrev 2014-03-04 16:34:31 följande:
    Idag fick jag gravid 3+ på clearblue digital!! Så glad!!
    Stort grattis! :)
  • Maryswe
    Ljusgläntan skrev 2014-03-04 16:34:31 följande:

Idag fick jag gravid 3+ på clearblue digital!! Så glad!!

Vad härligt :)
  • tusa
    Snö81 och Mommy1986, så trevligt med landsmän(kvinnor..) i tråden! Cool
Svar på tråden Bebis november 2014