Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Ja skit är det! Nu har jag deppat färdigt över detta och ska ha mysigt med mamma några dagar. Vi träffas ju inte så ofta då vi bor långt från varandra. Troligtvis kommer jag ändå tjata hål i huvudet på henne om detta.
Har köpt ett test idag...nervös börjar jag bli! När ska jag våga testa och visar det ngt nu tro?? Skriv in mig på psyket pls...
Testa NU Sillavi, vi vill också vara med!!! Önskar dig all lycka till och lite extra lycka till på det också...! Så spännande.
TS, tycker du gör helt rätt i det. Skönt att få umgås med mamma och du, tjata på...det är bra att tjata! Nästa gång är din tur. Det verkar vara som roulette det här, man har tur ibland och ibland blir det tvärtom. Och det verkar som att man inte kan veta varför det blir på det ena eller andra sättet.
Sillavi, dom säger att morgonurinen är bäst så det skulle jag satsa på. Ibland tror jag vi gör oss en otjänst, vi vill så mycket så vi testar lite för tidigt. Blir så ledsna och livet vänds upp och ner. Tror att om det går så skall man vänta till testdag då man får beviset svart och vitt. Jag vet inte hur många som testar ett par dagar tidigare och det visar negativt, men ändå får ett plus på testdagen. hade varit kul att få statistik på detta.
TS, hoppas verkligen på dig. Skall sända en extra tanke och cyberkram på torsdag.
Nu när det börjat gro ett frö i mig från ett ägg från södra Spanien börjar tankarna flyta iväg. Då jag är adopterad från Korea när jag var 6 månader så ville vi så gärna få ett asiatisk ägg. Allt var nästan klart att vi skulle till Bangkok och genomföra detta, men det föll på priset då det blev ändå dyrare än Spanien. Alla andra europeiska länder kunde inte vaska fram ett asiatisk ägg inom snar framtid, och då min klocka tickar så kände vi att vi var tvungna att skynda på lite. Enligt kliniken så är Spanska flickor från Söder har drag åt det asiatiska hållet. Vi svalde det med hull och hår. Nu börjar mina tankar fundera och tänka på om det blir ett "jätte" spanskt utseende barn och inga asiatiska drag. Hur kommer omgivningen ställa sig till detta och kommer jag adaptera barnet som man normalt skall göra.
Vad har ni för tankar om detta?
Kram på er i vårsolen
JAG HAR PLUSSAT...chansade med ett digitalt! Gravid 1-2 veckor...va hände ??
Sillavi, GRATTIS, GRATTIS. Vad glad jag blev för er skull. Välkommen in i gänget.
Sillavi, det är ju helt fantastiskt!!! Jätte, jätte, JÄTTEGRATTIS! Vilket guldägg du fick
Blir så glad att höra!! Åh vilken påsk du får nu
Lisma, så spännande för er. Det kommer bli en urgullig liten krabat som ni bara kommer att älska!! Tror omgivningen också kommer att göra det, blir nog svårt att motstå.
Tack swede och lisma18, svårt att smälta och förstå. Försöker njuta men knasigt bara att man har ngt i magen som gror.
Lisma18 - Ja jag håller med swede, du beh inte vara orolig. Du kommer såklart att ta dig an denna lilla älskling vare sig det kommer från en asiatisk el spansk donator. Det är ju ert lilla ägg och eran älskling. Kommer nog falla sig helt naturligt och sen vänjer man sig väl vid allt oxå under dessa 9 kommande månader.
Grattis Sillavi!!!
Lisma18, jag tror inte heller du behöver vara orolig för att ta till dig barnet.
Vill bara önska alla i tråden en riktigt Glad Påsk..., även om jag hade önskat att alla kunde få vara lika glada
Jag tror på er alla här. Ibland känns det som att det här med att "skaffa barn" är lite som en rysk roulette, man vet aldrig när det är dax och så plötsligt är det ens tur. Så jag säger bara, kämpa på allihopa! Ge ALDRIG upp! Hoppas att ni alla får en bra och trevlig påsk, under omständigheterna. Även om ni kanske måste jobba. Ger er alla en jättestor påskkram!!