• Lisma18

Ruvare i Göteborg

Hej

Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt? 
    Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
    Har satt in 2 st 5 dagars :)

• Svar på tråden Ruvare i Göteborg
  • Sillavi

Hur mår ni tjejer och hur har påsken varit? Idag väntar jag samtal från Carlanderska, ska meddela nyheten och få tid för ul

• Lisma18

Påsken har varit så skön. För en gång skull inget jobb + att det var fint väder . Vad kan man mer begära? 
    Ha fortfarande en känsla att jag är skendräktig :) skall bli så skönt att få göra ultraljudet om 1 v. Hade åter igen en liten brunaktig flytning under gårdagen. Blev lite skraj, men det var så lite och blev inget större av det heller. Tog en extra Ultragestan och idag är allt tipp topp.

Kram på er alla goa tjejer

• Sillavi

Lisma18 - låter ju helt underbart Skönt att slippa jobb och bara njuta. Ja graviditeten blir väl mer verklighet när man ser ngt på UL. Vart ska du gå och kolla? Tänkte iom att du har din klinik i Spanien. Har du skrivit in dig på MVC än? Skönt att du inte fått mer flytningar.

Har också njutit av solen och värmen. Maken har snickrat altan hela påsken, så nu har vi någonstans att vara i sommar Hade BIM i lördags och bara väntade på att den skulle komma...men nope. Känner mig så tvådelad, dels känner jag mig gravid emellanåt men samtidit så tror jag att blodet ska komma närsomhelst...svårt att ta in förmodligen. Men alltså, jag och mina hormoner. Maken får sig sina törnar kan jag säga. Men det verkar som om han förstår för han blir inte arg iaf. Men känslorna är ju upp o ner...känner inte igen mig själv, som PMS fast 100 ggr värre...

• Lisma18

Sillavi

Jag skall till ngn MVC som ligger på Munkebäck som ligger i östra Centrum. MVC är om ytterligare 1 v.

• swede

Min påsk har också varit jätteskön! Fick oväntat besök av mamma och pappa, vilket var jättekul! Strålande sol och bara slappa! Jag har fått tid till UL den 5 maj. Längtar dit. Vill gärna att någon auktoritär person i vita sjukhuskläder ska säga att jag är gravid, har så svårt att ta in det. Tänk om det varit fel på ALLA 9 testerna som jag gjort??? Ha, ha...vad knasig man är. Undrar också, precis som du Sillavi, när man ska kontakta MVC? Kan man göra det nu? Kram på er alla

• TS

Jo tack jag hade det jättemysigt med mamma. Fint väder och mycket arbete i trädgården. Idag kom man snabbt tillbaka till verkligheten på jobbet efter 10 dagars ledighet. Imorgon ska jag ringa Sahlgrenska och höra om det finns tid att göra en insättning innan sommaren.

Svar på tråden Ruvare i Göteborg