Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
swede - kul när man får lite oväntat besök
Spännande med UL. Är ju snart he he...Ska nog köpa ett till test för att få det bekräftat igen att jag verkligen är gravid, svårt att ta in fortf.
Vi fick tid på CA 9 maj så lite mer än 2 veckor kvar...låt dom gå snabbt bara.
TS - Hoppas ni hinner med ett till försök innan semestern. När stänger dom?
Sillavi, det kommer bli väldigt spännande med UL. Tycker det känns som evigheter dit bara... TS, jag säger som Sillavi; Hoppas att ni hinner med ett försök till innan sommaren! Jag ska i alla fall hålla alla tummarna för att det går. Tänker på dig och alla ni andra i tråden också. Kram
Hej fina tråden! Så var min graviditet slut. Fick fruktansvärda smärtor i magen inatt och det har bokstavligen forsat ut blod. Känner mig tom och ledsen, mycket ledsen. Men nu har jag i alla fall fått prova på att vara gravid ett litet tag...så det är bara att samla ihop sig själv och komma igen, men idag känns det väldigt tungt. Hoppas att ni andra mår bra och ni underbara som är gravida, njut!! Massor med kramar
Swede - Men vad skriver du, vill inte läsa det du skriver, ska inte vara så. Stackare, kan inte föreställa mig hur du känner det just nu. Men är det inte bra att kolla hur det ser ut därinne? Har du varit på gynakuten? Åhh vill bara krama om dig och säga att allt bara är en dum mardröm <3 kram på dig och tillåt dig må skit
Åh nej swede!! Jag lider verkligen med dig!
Vi har fått preliminär insättning vecka 22. Beror lite på när ägglossningen är. Så vi hinner alltså ett försök innan sommaren. Tror att Sahlgrenska stänger vid midsommar.
Skönt TS att ni hinner med innan sommaren. Då har ni lite saker att se fram emot
Swede - hur mår du? Tänker på dig <3
Sillavi, tack för omtanken. Jag känner mig trött, ledsen och tom. Det gjorde så ont...nu har värken nästan försvunnit, men blödningen fortsätter. Det jobbigaste är att man hela tiden måste kämpa för allt när man gör äggdonation. Jag kan inte trappa ned medicinerna, förrän jag har gjort UL för att få checkat, och det är INGEN som vill hjälpa mig med UL
Men, men...jag är snart på banan igen, hoppas jag.
Nej Swede vad ledsen jag blir för er båda. Fan att allt skall vara så besvärligt. Trodde att du var i hamn, men av någon anledning ville kroppen inte denna gång. Hoppas nu att blödningen ger sig och nåon vänlig själ kan göra UL. Ur sorg kommer styrka och när ni sörjt klart så kommer ni vara starkare än någonsin.
Hur mår ni andra?