Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Jag mår finemang, faktiskt. Testdag på tis och tors enl kliniken, men de sa att det var ok med att testa en gång bara. Vi ska träffa sambons släkt på tisdag och ha lite födelsedagsfirande, och det vet att vi varit i Riga. Därför vet jag inte om jag vill ha besked innan vi ska träffa alla...Alla kommer undra hur det har gått, vet inte om de kommer fråga dock...men tänkte att det kanske är lättare om man inte har fått något besked när man träffar alla. För om det blir negativt kommer jag vara så ledsen och har nog ingen lust att träffa alla och umgås...Fast klarar jag/vi att vänta så länge? Kanske ska vi testa hemma imorgon?? Idag? Hmm...jag vet inte. Imorgon ska jag ringa och boka tid för test iaf. Hoppas att ni alla i tråden har det så bra som det går! Skickar lite extra krafter genom cyberspace! Kram
[quote=73001573][quote-nick]swede skrev 2014-04-13 08:09:52 följande:[/quote-nick]Jag mår finemang, faktiskt. Testdag på tis och tors enl kliniken, men de sa att det var ok med att testa en gång bara. Vi ska träffa sambons släkt på tisdag och ha lite födelsedagsfirande, och det vet att vi varit i Riga. Därför vet jag inte om jag vill ha besked innan vi ska träffa alla...Alla kommer undra hur det har gått, vet inte om de kommer fråga dock...men tänkte att det kanske är lättare om man inte har fått något besked när man träffar alla. För om det blir negativt kommer jag vara så ledsen och har nog ingen lust att träffa alla och umgås...Fast klarar jag/vi att vänta så länge? Kanske ska vi testa hemma imorgon?? Idag? Hmm...jag vet inte. Imorgon ska jag ringa och boka tid för test iaf. Hoppas att ni alla i tråden har det så bra som det går! Skickar lite extra krafter genom cyberspace! Kram[/quote Håller alla tummar och tår för ett stort fet PLUS 👍😄🍀
Tack Merjama! Massor med kramar
Oj ursäkta min konstiga inlägg. Mobilen ställer till det 👎
Jag mår finemang, faktiskt. Testdag på tis och tors enl kliniken, men de sa att det var ok med att testa en gång bara. Vi ska träffa sambons släkt på tisdag och ha lite födelsedagsfirande, och det vet att vi varit i Riga. Därför vet jag inte om jag vill ha besked innan vi ska träffa alla...Alla kommer undra hur det har gått, vet inte om de kommer fråga dock...men tänkte att det kanske är lättare om man inte har fått något besked när man träffar alla. För om det blir negativt kommer jag vara så ledsen och har nog ingen lust att träffa alla och umgås...Fast klarar jag/vi att vänta så länge? Kanske ska vi testa hemma imorgon?? Idag? Hmm...jag vet inte. Imorgon ska jag ringa och boka tid för test iaf. Hoppas att ni alla i tråden har det så bra som det går! Skickar lite extra krafter genom cyberspace! Kram
Sillavi, jag förstår inte heller varför jag fick två testdagar?! Och när jag frågade på kliniken så sa de bara att "det inte var några problem, utan att det räcker att bara testa en gång". Men jag vet fortfarande inte varför de skrev två dagar. Jag tänker testa hemma imorgon. Så får det bli. Blev lite nervös idag, har tagit några Utrogest för mycket
Fick så himla många mediciner att hålla reda på, så jag köpte en dosett...men det blev inte helt rätt när jag stoppade i medicinen....hoppas verkligen inte att det är några problem. Så typiskt mig...
Helgen har varit bra. Haft besök av en kompis dotter på 13 år. Hon ville så gärna komma och hälsa på, så hon kom hit själv och stannade två dagar. Hon är danska och såååå söt. Hur har din helg varit? Och alla er andras? Så när tänker du testa?? Imorgon också kanske
? Lycka till.
Ha ha nä det låter lite knasigt med två! Men men imorn gäller det alltså
åhh nu blev jag nervös oxå. Vad är d för medicin som du tagit för mkt av? Säkert ingen fara IOM att d bara var vid ett tillfälle.
Ja du imorn vågar jag nog inte testa, känns lite risky IOM att testdagen är om en vecka! Onsdag kanske, vem vet
är orolig bara för att orvitrellen sitter i o att man får fel svar.
Jag har tagit för mycket av Utrogest (progesteron), gulkroppshormon. Tro jag har tagit två piller för mycket om dagen, i 5 dagar
Men när jag läste på förpackningssedeln så verkade det inte vara så farligt. Pust! Testa på onsdag
Hur känns det i kroppen? Har du några symptom??
Swede, det gör inget att du tagit för mycket. När jag fick den lilla flytningen ökade läkaren min dos till ytterligare en tablett. Jag håller tummarna så att dom vitnar och kommer att tänka på dig imorgon. När man testar så tidigt så får man vänta lite längre för att teststickan skall ge resultat. Jag testar fortfarande lite då och då, bara för att glädja mig själv att jag kan se två streck. Man är ju helt vrickad :) ,men nu kommer strecket mycket snabbt och är lika starkt som kontrollstrecket. Första gången var det jätteljust.
Sillavi, jo det stämmer att jag jobbar inom vården. Närmare bestämt akuten. Oändlig ström av patienter dygnet runt som aldrig vill ta slut. Har du bestämt vilken dag det blir?
Brukar ni testa med respektive eller gör ni det själva?