• Lisma18

Ruvare i Göteborg

Hej

Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt? 
    Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
    Har satt in 2 st 5 dagars :)

• Svar på tråden Ruvare i Göteborg
  • Sillavi

swede - Aha så du tar progesteron tester emellanåt för att kolla så du ligger rätt? Hur ofta ska du göra det? När det är klart att det kanske är svårt att förstå men du ju faktiskt GRAVID hi hi lövly jue. Får ni fira ikväll då
    Ja vi får väl se hur det blir med testandet här, vill ju gärna men får se när känsla faller in som sagt.

TS - Ja mensvärk kan absolut vara ngt bra, får vi hoppas iaf. Jag har också det nu, haft det sen ET. Håller tummen för dig imorgon.

• swede

Sillavi, det är Riga som vill jag ska ta test på HCG o Prog. Troligen för att se om HCG har stigit, för att på det sättet få reda på om man är gravid. Har inte tagit någon sån test innan. Testade imorse med vanlig sticka, eller ok då...testade med 2 ifall den första visade fel. Ha, ha...fick plus på båda iaf! Sillavi o TS; tycker det låter bra!! Spänd på era resultat! Håller alla tummar o tår nu!

• TS

Grattis swede!!! Det verkar som att vi är på samma ruvardag. Jag är också på dag 12 idag. Fick du ett 2 dagars eller 5 dagars tillbaka? Jag fick 2 dagars och ska enligt Sahlgrenska testa på dag 15 vilket är på torsdag. Eftersom jag är i sommarstugan med mamma då tjuvtestar jag redan imorgon så mannen kan vara med.

Åh Sillavi hoppas vi får plus båda två!!!

• swede

TS, jag fick ett 5-dagars tillbaka. Jag har varit på Avariga i Riga och de vill att jag/vi testar imorgon. Så jag ska till VC för att ta prov imorgon. Vad knäpp man är egentligen...har precis varit på Apoteket och köpt en till test, bara för att vara helt säker. Är så rädd att pluset ska försvinna...ha, ha...Lycka till imorgon TS! Hoppas på ett riktigt stort och fett plus!!

• trina

Jag ringde sahlgrenska idag och har preliminär äggplock v35. Börjat blöda idag också. Får njuta av sommaren helt enkelt! Om inte annat så har jag gjort en IVF och vet vad som väntar nästa gång. Shiit happens, det är inte något jag kan göra åt situationen som det är just nu ändå. Att gråta och tappa kontrollen leder ingen vart. It wasn't meant to be helt enkelt :)

• Lisma18

Grattis, grattis, grattiiiiiis Swede. Vad glad jag blir för er skull. Hoppas nu allt allt går vägen och vi kommer nå mållinjen.

Trina, ledsen för din skull. Dett är som världens bergodalbana med ens känslor och psyke. Dom som inte gått igenom detta har ingen aning om vad vi pratar om. Ta nya tag, töm och glöm, svisch, väck bort.
    Njut av mannen och sommaren. Kroppen kommer vara starkare efter lite sommar och sol.

• swede

Trina, så tråkigt att höra Usch blir så ledsen när jag hör det, men du har rätt...nu har du provat IVF och vet vad det innebär. Jag tänkte så också, det känns skönt att ha gått igenom processen för då vet man vad man kan förvänta sig nästa gång. Passa på att njut av sommaren som jag hoppas kommer snart...nästa gång är det din tur!

Lisma, taaaaaaack!!!! Känns så overkligt o jag kan inte fatta. Jag försöker, men det får inte att få in. Overkligt!

• TS

Nu har jag testat och det var negativt! Nu hoppas jag bara att det var för tidigt och att det blir ett positivt resultat på torsdag som är min riktiga testdag. Hoppet är inte så stort för att det skulle ändra sig bara.

• Sillavi

Trina - även om det känns ljusår bort till vecka 35 så kommer den veckan förr eller senare. Nu kan ni försöka njuta av sommaren och koncentrera er på varandra och ladda med ny energi till efter sommaren.

TS - Skit också jag håller ändå tummen för att det blir annorlunda resultat på torsdag <3

• swede

TS, jag håller med Sillavi...vi hoppas på ett annan resultat på torsdag. Mycket kan hända på de här dagarna och jag hoppas, hoppas att det blir till det bättre. Jag skickar mina största kramar!!

Svar på tråden Ruvare i Göteborg