Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Merjama, ååå vad ledsen jag blir att höra det
Massor med kramar till dig <3
Men ibland kan ett plus komma väldigt sent också...! En bamsekram till dig <3
Oj ja det låter tufft att resa så mkt och så långa sträckor. Är imponerad av er som jobbar inom flyget, ser alltid så fräshca ut tom på långflygningar när vi passagerare ser ut som jag vet inte vad
vad är tricket ha ha. Tack för att du delar din historia. Förstår om det ändå känns bra att få ett svar speciellt när adoption också är en väldigt lång och omständig process. Skönt att ni har tre gryn i frysen också
gör ju kanske att man blir lite lugnare.
Ja du jag dricker såklart ingen alkohol. Vågar heller inte träna ngt som jag normalt gör, försöker gå ngn promenad per dag för att öka blodcirkulationen men har ju hund också som kräver sin promenad ha ha. har inte sex heller...är inte ens sugen spec inte nu när progesteronet kladdar så förbannat bläää. Kaffe älskar jag och försöker hålla nere det till 2 koppar/dag...har köpt koffeinfritt kaffe hem så det ska jag köra på hemma iaf. Annars äter jag som vanligt ![]()
Tack snälla ni, mår någotlunda bättre nu,fått gråta ut en skvätt. Ringde sahlgrenska och förklarade läget och vill påbörja nästa omgång så fort som möjligt,har 3ägg i frysen. Barnmorskan sa att jag bör helst vänta med två menscyklar men det var upp till mig om jag vill börja redan på min andra menscykel. Vad bör jag göra hmmm
Tack snälla ni, mår någotlunda bättre nu,fått gråta ut en skvätt. Ringde sahlgrenska och förklarade läget och vill påbörja nästa omgång så fort som möjligt,har 3ägg i frysen. Barnmorskan sa att jag bör helst vänta med två menscyklar men det var upp till mig om jag vill börja redan på min andra menscykel. Vad bör jag göra hmmm
Merjama, jag är så ledsen för er skull. Hoppas att det går vägen för er nästa gång. Du har 3 ggr kvar att försöka. Sätter man in två ägg på Sahlgrenska?
Det är lätt för mig att säga, men ge inte upp hoppet, till slut kommer du ha ditt lilla knyte i famnen.
Själv känner jag mig helt plötsligt inte så gravid längre. Jag har i och för sig en liten kula på magen, men jag har inga ömma bröst, illamående eller är speciellt trött. Då jag har flera HCG kvar så har jag testat nästan varje dag på morgonen. Strecket blir starkare så jag måste vara gravid. Svårt att föreställa sig att det växer något i magen. Väntar spänt på den 29/4 då man kan verkligen få det bekräftat på VUL.
Kram på er alla, tänker på er. Det är så kul att gå in på tråden, alltid någon som gjort någon uppdatering.
Kram till en som jobbar hela helgen och skall bara sova, jobba och sedan sova lite till.
Kraaammmm