Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Tjejer har ni gått upp i vikt dom sista månaderna??? Jag skyller allt på medicinerna jag tar. Har altid varit pinnsmal, men nu tycker jag midjan börjar försvinna och jag fått en liten kula på maen som inte försvinner.
Jag hatar verkligen min krpp nu och får inte på mig mina kläder utan att dom sitter som korvskinn. Sambon tröstar mig i alla fall att det är bra att fetta till sig lite inför stundande graviditet. Ja ja, det kommer ju bli värre ju l¨ngre tiden går, men då vet man ju att man är gravid så då spelar det igen roll.
När jag kollade i kalendern på Fl fick jag min bf till 16 december. Jag googlade lite innan och jag har för mig att man räknar från äggplock eftersom äggen blir befruktade då.
Jag hade nog tänkt tjuvtesta på RD 10 iaf. Då behöver jag bara vänta en vecka till!
Det där med vikt har jag inte haft problem med. Väger lika mycket som tidigare, kanske lite mindre till och med. Däremot är jag numera gasig hela tiden! Känner mig uppblåst...
Just nu önskar jag bara att man visste mer. Jag känner ju inget! Kommer det gå vägen eller inte? En vecka känns väldigt långt borta!
Lisma, min sambo är hemma igen. Han åkte bara över dagen och "gjorde det han skulle"
Vi bor i Helsingborg, har just flyttat hit från Malmö. På mitt jobb kan alla se vad man gör och var man är...jobbar på flyget. Och de sista två veckorna har jag inte flugit...utan varit på marken. Blir alldeles för svårt med alla hormoner i kombination med tidsskillnader...Så där kan man inte vara hemlig, tyvärr. Ska väl ta mig i kragen och berätta det för mina föräldrar nu också...Och för att svara på din fråga...JA JAG har gått upp JÄTTEmYCKET i vikt...kan inte knäppa min uniform längre...och det tar 6 månader att få en ny...oj oj oj...men det är det väl värt
Håller tummarna Trina!! Det ska gå
!
Trine, då kommer vi testa samtidigt....vet ej om man kommer orka med den pärsen.
Hur mår ni? Hur går det för er??
Ruvardag 3 och nu börjar brösten ömma. Men illamåendet och molvärken skyller jag självklart på överstimuleringeb. Är fortfarNde andfådd och svullen mage men smärtan har lagt sig tack o lov. Pms finnarna verkar också försvinna nu. Men andra ord så är min kropp likt en malaco påse- GOTT O BLANDAT!. själv?
Ursäkta stavfel,sitter på en buss 😄
Merjama, jobbigt med överstimmulering. Malaco, Gott o blandat...jag skrattar så tårarna rinner!! Men det är ju en fantastisk förklaring! Jag mår bra, endast huvudvärk...men är ingen ruvare än...åker t Riga på onsdag så känner mig lite pirrig nu.
Jag tycker Inte man känner något alls. Igår kände jag väl lite stick i livmodern men inte mer än då. Har fortfarande ganska hemska finnar på ryggen också. Vill bara att dennavväntan ska ska vara över...