Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Jag testar på måndag för jag är så nyfiken!
Just hemkommen från Avariga, Riga. Mycket positivt till kliniken, människorna, staden....Satte efter mycket övervägande in ett embryo. Så från och med igår är jag också ruvare. Jippie!! Så spännande. Ruvare för första gången i mitt liv. Allt gick så fort och nu är jag hemma igen....med MASSOR med ny medicin. Nu återstår det en låååång väntan. Hoppas att det går bra för er alla
Kram kram
Hej på er. Jag är också gasig i magen och känner mig helt uppsvullen. Får inte på mig byxorna längre utan kör med knapp öppen. Kan det vara möjligt jag skall ju bara vara i RD 12. Inte lika brännande känsla i brösten längre. Har inte fått någon mer flytning????
Merjama, varför tror du på minus. Du har alla symtom jag har och jag har ingen anledning att tro att det inte är positivt.
Hej på er Kunde inte vänta med att testa. Min spanska läkare ville att jag skulle ta ett blod HcG idag, men det är lördag så det går bli på måndag. Jag hade några urin tester hemma. I början hände inget, men efter någon minut tyckte jag att det blev ett svagt streck☺️, är Rd 14. Jag har inte ropat hej ännu, men jag är positiv och tror och känner jag är på god start att kunna titulera mig gravid. Skall ta ett nytt urin HcG i veckan. Ikväll är det fest hos svärmor. Vi har lagt upp en plan hur jag skall låtsas dricka och ge sambon så mycket jag kan. Kram på er och trevlig helg
Är så nyfiken....hur har det gått Lisma!. Läste du hade testat i lördags och att du kunde se ett svagt streck...har det blivit starkare nu!?? Hoppas, hoppas...Och hur har det gått för dig Trine? Har du testat än? Hoppas att du har det bra...och att du är på rätt väg. Själv fortsätter jag att knapra piller. Ruvardag 6 idag och känner fortfarande ingenting...Lycka till allihopa här i tråden...!
Hej,
Får man vara med här. Går på Carlanderska och fick igår tillbaka ett 4 celligt embryo. Drar i magen men säkert pga ÄP i fredags! Hur ska dessa veckor fram till td fortlöpa normalt
Lisma18 - åhh vad spännande, läste att du testat positivt
stort grattis