Ruvare i Göteborg
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Hej
Någon som ruvar i Göteborg som vill följas åt?
Har gjort en ICSI i Spanien i Lördags med donationsägg.
Har satt in 2 st 5 dagars :)
Swede: ja visst är det vi är så fullproppade med allt möjligt,så man upplever allt typ. Åh vad spännande, är du där över dagen bara? Trina: det är nog för tidigt att känna ngt men finnar på ryggen må vara ett tecken får vi hoppas på 😀. Vilken ruvardag är du på?
Merjama, jag är på samma dag som dig ju! :) Vi satte ju in samma dag!
Hej, jag mår bra i magen , men känner mig helt utmattad av för mycket jobbtimmar i helgen. Det var lugnt, men jag jobbar 15 h pass och då måste man ändå vara vaken och göra vissa sysslor. Pratade med en gynekolog på nordic IVF i GBG angående blod HCG och urin HCG. Han tyckte att man kunde vänta några dagar ytterligare från det datum dom tyckte man skulle göra blodprovstagning HCG. Vad tycker ni jag skall göra? Ta provet på vc och betala massor av pengar. Kanske få svar några dagar senare, eller vänta ytterligare 4 dagar och ta ett hemmatest??
Jag tror att ett blod HCG skulle kosta runt 300:-, i och för sig inga pengar med tanke på hur mycket man lagt ut innan ,men om man kan spara lite här och där så kan man ju göra roligare saker för pengarna.
Ja det e sant,men avvakta dem dagarna OM du klarar av det 😄
Swede, hur har det gått??
hUR MPR NI ANDRA??
Är på ruvardag 6,har ömma bröst och Lite molvärk. Överstimuleringen är borta. Ställt in mig på ett stort fet minus.. Vilka plågsamma dagar det är !!!! Hur mår ni?
Jag känner inte så mycket heller. Visst, lite ömma bröst om jag känner efter, fryser på kvällarna fast vi har det varmt i huset och nu de senaste dagarna varit kass i magen. Men det sista kanske är en biverkning av progesteron ;) känner ingen direkt mensvärk. Uppblåst och gasig får läggas på listan också.
Rd6 idag!
Usch vad jobbiga dessa dagar är. Trina; du testar också nästa fredag? Eller ska du tjuvtesta innan?