• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Småtussar

VUL
    3 juni - BinniBoo

Ruvare
    Elinmariaregina
    Fwoida
    MyLudvig14
    hoppetlever
    babyless
    Supers

Test
    28 maj - Ljusskimmer
    31 maj - Cämz
    6 juni - hoppetlever
    16 juni - babyless

Gravid & BF
    MarieJ
    lillaskräp
    Småtussar BF 5/2
    tomsfru
    Varärstorken
    Calqyl
    Hoppet79
    Rosa98
    Jestis

• hoppetlever
    GrukanGrace skrev 2014-06-03 00:00:46 följande:
    Jag har bu även haft min officiella testdag och det var minus. Har haft full mens sen i torsdags men promillehoppades ändå ...
    Så jag ruvar inte längre smile4.gif
    Vad tråkigt GurkanGrace! Gråter
  • Jestis

Jag vet att testet visade + men jag ä endå så osäker tänke om de blivigt fel, har ju inte testdag förens på fredag. Tänk om de blir ett minus

• tomsfru

jag känner likadant fast min testdag är imorgon.... korkat för inget känns fel, men ändå finns det en oro någonstans att de kan bli negativt eftersom det ändå är ett test som man ska redovisa resultatet från

Jestis skrev 2014-06-03 11:24:26 följande:
    Jag vet att testet visade + men jag ä endå så osäker tänke om de blivigt fel, har ju inte testdag förens på fredag. Tänk om de blir ett minus smile4.gif
  • Ingrid1989

Jag är på rd 6 med två två-dagars. Stoppar i crinone 2gr per dag. Fast det är 6e gången jag ruvar har jag aldrig å spec inte så tidigt haft såna känningar är värk i tjejmagen. Hela vänstersida stranar å ilar ner till foten och höger känns också men inte lika mkt.

Man glömmer fort och minns inte mkt från de andra ruvningarna mer än alla minus. Hur har det känts för er som plussat nu? Kände ni nått?

• Supers

Ingrid1989: 4:e ruvningen för mig är visserligen bara på rd 2 men tycker att det vart olika ifrån gång till gång. Svårt att säga när man tar lutinus oxå...om det är en biverkning el inte men vi får hoppas på det bästa :)

• BinniBoo
    Äggplock
    5 juni - BinniBoo

Ruvare 
    Elinmariaregina 
    Fwoida 
    MyLudvig14 
    hoppetlever 
    babyless 
    Supers

Test 
    28 maj - Ljusskimmer 
    31 maj - Cämz 
    6 juni - hoppetlever 
    16 juni - babyless

Gravid & BF 
    MarieJ 
    lillaskräp 
    Småtussar BF 5/2 
    tomsfru 
    Varärstorken 
    Calqyl 
    Hoppet79
    Rosa98
    Jestis
    (¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • tomsfru

jisses... nu är det strul! blir galen på detta Skrikandes

har precis ringt in till Falun och meddelat det ofattbara positiva resultatet och fick positiv feedback o pepp från dem o allt var toppen. men sen började vi prata om vul och dom sa att vi behöver åka till falun för att göra det!! helt galet tycker jag då vi var här i gävle sist.... ja menar det är 10 mil till Falun, o åka dit i onödan känns bara åt helsike! så nu måste jag ringa be på mina bara knän till Gävle för att få komma dit .... GAHHHH de ska ju inte strula nu ju Skrikandes

• Ingrid1989

Så blir det för oss också om vi plussar. Vi har 22 mil enkel resa dit

Dessutom hamnar vi i sommarstängningen då :(

tomsfru skrev 2014-06-04 10:47:01 följande:
    jisses... nu är det strul! blir galen på detta

har precis ringt in till Falun och meddelat det ofattbara positiva resultatet och fick positiv feedback o pepp från dem o allt var toppen. men sen började vi prata om vul och dom sa att vi behöver åka till falun för att göra det!! helt galet tycker jag då vi var här i gävle sist.... ja menar det är 10 mil till Falun, o åka dit i onödan känns bara åt helsike! så nu måste jag ringa be på mina bara knän till Gävle för att få komma dit .... GAHHHH de ska ju inte strula nu ju

• KattaochAnja

Jag fick min mens i dag .. hur lycklig som helst ..

ska börja med gonal-f i morgon men jag ska ta den på kvällen känndes jätte konstigt hur har ni haft? ..

ultraljud inbokat till den 11 juni :) kramar

Grattis till er som har plussat och till er som får minus så ge aldrig upp solen kommer att lysa på er .. mycket kärlek till er

Svar på tråden IVF Maj 2014!