• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • lillaskräp
    Jestis skrev 2014-06-01 15:27:00 följande:

Jag får väl åka in te stan å köpa, men min sambo vill vänta, han ä inte lika ivrig som jag.:-P någon här som testat på ruvardag 11?? smile2.gif
    Nu blev det ju aldrig en fullförd IVF för oss, men vi plussade BIM-4 vilket borde motsvara RD 8 med ett tvådagars.

Lycka till!! :)
  • Asams5

Grattis lillaskräp! Kul att det tog sig på naturliga vägen. Vem vet, du kanske sitter hemma med trillingar nästa år. :)

• lillaskräp
    Asams5 skrev 2014-06-01 15:48:28 följande:

Grattis lillaskräp! Kul att det tog sig på naturliga vägen. Vem vet, du kanske sitter hemma med trillingar nästa år. :)

Haha det hade varit något :)

Vi är glada vad vi än får - hoppas bara att det går vägen den här gången!

Fick det här idag på 4+6 så känner mig relativt lugn för tillfället.
  • Varärstorken

Jestis, vi är ju på samma ruvardag. 11 idag.

Jag testade med ett äl-test och fick glad gubbe direkt. Sen tog jag ett digitalt graviditetstest och det blev positivt. Med eftermiddagsurin!

Jag är gravid!!!! Kan inte tro det, det är ofattbart!!!

• lillaskräp
    Varärstorken skrev 2014-06-01 15:56:45 följande:

Jag testade med ett äl-test och fick glad gubbe direkt. Sen tog jag ett digitalt graviditetstest och det blev positivt. Med eftermiddagsurin!

Åh vad roligt! Grattis!! :)
  • Jestis

Å Grattis va de ett 2 dagars?? Och vad hadde Du för symptom??? Nyfiken
  • Ljusskimmer

åh grattis vartärstorken, äntligen :D 

• Jestis

Någon som kan svara på min fråga!!! När jag suttit legat å böjt mej framåt så får jag ont i magen när jag reser mig upp igen? Någon som har det samma???

• Calqyl

Grattis!! Jag kan inte heller tro det! Tror inte jag kommer fatta förrän jag varit på ultraljud ;)
Svar på tråden IVF Maj 2014!