• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Calqyl

Är det någon som använt Crinone? Nu 4 dagar efter jag slutat med dom kommer det ut stora klumpar, någon som varit med om detta?

• Hoppet79
    Lycklig Glad Hcg blodprovet i Fredags visade 145.. Det är nog bara att verkligen konstatera att jag ÄR GRAVID GladHjärta!!  så här långt är allt bra!! Ultraljudet bokat till den 18.6!! hoppas vi får se ett litet hjärta som slår då Glad!!

Grattis alla nya Plus are Glad!!

Grattis supers till ruvningen!!Glad
  • Jestis

Jag har ju kollat med äl test i flera dagar och de har varit positivt. Nu gjorde jag. Ett grav test på ruvardag 12 å jag ä GRAVID

• tomsfru
    Jestis skrev 2014-06-02 13:57:12 följande:
    Jag har ju kollat med äl test i flera dagar och de har varit positivt. Nu gjorde jag. Ett grav test på ruvardag 12 å jag ä GRAVID smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif
    åh grattisSkrattande  vi börjar ju bli ett gäng nu vetja!
  • hoppetlever
    Calqyl skrev 2014-06-02 13:15:15 följande:
    Är det någon som använt Crinone? Nu 4 dagar efter jag slutat med dom kommer det ut stora klumpar, någon som varit med om detta?

Förra gången jag använde crinone så hade jag klumpar upp till en vecka efter, så det är inget att oroa sig för!

Grattis alla som plussat!!!

I helgen pratade jag med mor och mormor och båda hade mensvärk under samtliga graviditeter, så verkar vara normen, iaf i min släkt :)
  • Calqyl
    Jag har ju kollat med äl test i flera dagar och de har varit positivt. Nu gjorde jag. Ett grav test på ruvardag 12 å jag ä GRAVID

Grattis!!!
    hoppetlever skrev 2014-06-02 17:13:25 följande:
    Förra gången jag använde crinone så hade jag klumpar upp till en vecka efter, så det är inget att oroa sig för!

Grattis alla som plussat!!!

I helgen pratade jag med mor och mormor och båda hade mensvärk under samtliga graviditeter, så verkar vara normen, iaf i min släkt :)

Okej, tack! Hoppas det sista kommit ut nu för det är inte så mysigt precis ;)
  • GrukanGrace

Jag har bu även haft min officiella testdag och det var minus. Har haft full mens sen i torsdags men promillehoppades ändå ...

Så jag ruvar inte längre

Småtussar skrev 2014-06-02 09:35:22 följande:
    Nu har det hänt så mycket i tråden så jag tror vi måste uppdatera listan. Har scannat igenom senaste sidorna och försökt få fram vad som är aktuellt. Är det någon som jag missat? Eller som står på fel plats?VUL

27 maj - Supers

30 maj - BinniBoo

Ruvare

Elinmariaregina

Fwoida

Ljusskimmer

GrukanGrace

MyLudvig14

Cämz

Jestis

hoppetlever

Rosa98

babyless

Test

28 maj - Ljusskimmer

31 maj - Cämz

2 juni - GrukanGrace

6 juni - Jestis

6 juni - hoppetlever

8 juni - Rosa98

16 juni - babyless

Gravid & BF

MarieJ

lillaskräp

Småtussar      BF 5/2

tomsfru

Varärstorken

Calqyl

Hoppet79

• GrukanGrace

Åh så härligt

Hoppet79 skrev 2014-06-02 13:41:47 följande:
    Lycklig  Hcg blodprovet i Fredags visade 145.. Det är nog bara att verkligen konstatera att jag ÄR GRAVID !!  så här långt är allt bra!! Ultraljudet bokat till den 18.6!! hoppas vi får se ett litet hjärta som slår då !!

Grattis alla nya  are !!

Grattis supers till ruvningen!!

• GrukanGrace

Grattis!!!!

• Rosa98

Blev tvungen att igår akut åka in till sjukhuset då jag hade kraftiga överstimuleringssymptom - massa prover togs bla ett gravtest som visade POSITIVT!! Solig Så GLAD - hoppas verkligen att den lilla vill bo kvar hos oss nu. Grattis till er andra plussare oxå.

Svar på tråden IVF Maj 2014!