BinniBoo skrev 2014-06-07 19:27:53 följande:
Tack. Det gick bra. Vart bara en kvart sen dit och fick komma in direkt så det gick undan. Dock var jag lite förvånad av antalet godkända ägg.. fick tillbaka ett och två till frysen.. AV 17! Höll på att tappa hakan men så sa läkaren att 6 st vart befruktade men det var bara tre som vart godkända. Känns som väldigt dålig utdelning men läkaren sa att det var bra?? Jaja.. nu är jag med Ruvare. Dock kom jag ju på en massa frågor efteråt.. hur räknar man dagarna.. är insättnings dagen RD1 eller är det dagen efter det? Jag fick inget datum för gravtest utan bara att det ska tas 15 dagar efter insättningen så är det dag ett idag eller i morgon? Helt förvirrad haha. Sen funderar jag på när man kan få sexa igen så man kanske inte gör det allt för tidigt..
Ok nämen det är väl bra att få nått till frysen och som sagt tyvärr klarar inte alla sig.
Du räknar imorgon som ruvdag 1. Vi sexar inget under ruvning jag tar det säkra före det osäkra. Sen stoppar man ju upp lutinuset i muffen och jag känner mig inte fräsch...skojjar med sambon att jag har keso i fixxxn haha. RD 6 här och symptomerna är ...ja olika från dag till dag. Snart halvvägs.
Kramis