• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Ljusskimmer
    Varärstorken skrev 2014-06-19 19:38:38 följande:

Beklagar verkligen Calgyl. Det är ju mardrömmen... jag misstänker att allt inte står rätt till hos mig heller. Har haft bruna flytningar i måndags och igår och mina symptom har försvunnit. Är på 6+3 och ska på vul på onsdag. Känner mig jätteledsen....

Hur går det för dig? Håller tummarna för er!
  • Calqyl
    Varärstorken skrev 2014-06-19 19:38:38 följande:

Beklagar verkligen Calgyl. Det är ju mardrömmen... jag misstänker att allt inte står rätt till hos mig heller. Har haft bruna flytningar i måndags och igår och mina symptom har försvunnit. Är på 6+3 och ska på vul på onsdag. Känner mig jätteledsen....

Hur gick det igår?
  • Hoppet79

Hej! Hur går det för er andra här??

Jag är orolig o nojjig å kan int alls njuta!! Å så syndens trött! Har semester (tack och lov) och orkar ingenting! Är livrädd för att få MF/MA ;-(..! Öm mage å lite mens smärtor i högersida, både i ryggen och magen! Illamåendet har minskat..

• Heidi82

Jag är gravid!! Helt otroligt, aldrig varit gravid tidigare. Och tredje IVFn bara schmack och där satt den!

• GrukanGrace

Grattis Heidi82.

I väntan på nästa möjlighet har vi jobbat på hemma men det gav nada. Mensen i full gång. Ett eget försök till sen ska det bli sprutor igen. Håll tummarna för att jag 1. Inte får mens alls i juli eller 2. Att jag får det först den 24. Får jag tidigare får jag inte börja med sprutorna pg av semesterstängt.

• tomsfru

På måndag ska vi på vul o är toknervös. Inget känns konstigt men går de en dag utan symptom nojar man ju galet mycket helt plötsligt.

Håller tummarna för alla er andra nojare i tråden o för er som laddar för nytt försök!

• tomsfru
    Hoppet79 skrev 2014-06-26 21:59:17 följande:
    Grattis Heidi82!!

Tänk på att vi väntar barn o inte missfall
  • tomsfru
    Hoppet79 skrev 2014-06-26 21:37:57 följande:
    Hej! Hur går det för er andra här??

Jag är orolig o nojjig å kan int alls njuta!! Å så syndens trött! Har semester (tack och lov) och orkar ingenting! Är livrädd för att få MF/MA ;-(..! Öm mage å lite mens smärtor i högersida, både i ryggen och magen! Illamåendet har minskat..

Hmm va ju till de inlägget jag mena
  • Fläderpärlan

Jag har en fråga... Någon som har varit med om att andra mensen efter ett misslyckat ivf krånglat. Gjorde ett ivfförsök i maj, hade testdag 17 maj och testade negativt och fick en vanlig mens... Men har inte haft någon mens sedan dess... Kan ägglossningen utbli en månad?

Svar på tråden IVF Maj 2014!