Förhoppningsvis skrev 2014-05-20 14:05:51 följande:
Med vårt första barn berättade vi också tidigt, innan vecka 12. Men just nu med andra känns det inte som en lika superstor och världsomvändande grej. Vi hade liksom inte riktigt längtat så mycket efter det här barnet, jag hade en tuff första graviditet och vårt första barn var nära att gå bort i PSD - så har varit tveksam länge till att genomgå allt en gång till. Jag vill inte vara gravid och hoppar gärna över spädbarnstiden, men jag vill ha ett till barn och att vår tolva ska få ett syskon.
Så jag tror inte vi riktigt har fattat och måste smälta det hela lite först. Om jag får må bra och det inte påverkar min hälsa kan jag nog hålla tyst till RUL också, haha, men det är hur det känns idag.
Aaah, jag förstår, tuff graviditetsresa.
Ja gud så skönt att kunna hålla tyst till efter RUL. En av mina bästa vänner skickade helt plötsligt en dag ett mms på en ultraljudsbild, det var ju mäktigt att hon hållit tyst så länge. Även om jag misstänkte att något var i görningen då hon vid en resa till fjällen inte hade med sig någon alkohol, det brukar annars alltid vara med någon flaska rött..
Jag ska försöka hålla ut och inte berätta något. Vilken vecka är du i?