• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Fesitomo

Hemkommen från ett lyckat vul med ett tickande hjärta å allt såg toppen ut, men bebis har en ordentlig simbassäng :)

• Fesitomo
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-20 12:21:57 följande:

Usch jobbigt med illamående!

Förresten, hoppas det är ok att jag slänger in en bild. Har ju varit så orolig för svagt streck, men visst verkar det ha blivit starkare.

Först BIM+2:

Och sen BIM+4:

Ska nog köpa digitalt test snart så att en blir säker på att det finns något därinne.

Det är mycket starkare grattis :)
  • Ypperlig
    Fesitomo skrev 2014-05-20 12:29:02 följande:
    Hemkommen från ett lyckat vul med ett tickande hjärta å allt såg toppen ut, men bebis har en ordentlig simbassäng :) phpAAh7zZ60416.jpg
    Åh vad fint! Minst sagt en redig basäng. ;) Vilken vecka är du i?
  • Förhoppningsvis
    Fesitomo skrev 2014-05-20 12:29:02 följande:
    Hemkommen från ett lyckat vul med ett tickande hjärta å allt såg toppen ut, men bebis har en ordentlig simbassäng :)
    Åh magiskt! Är det första barnet?
  • Förhoppningsvis
    Fesitomo skrev 2014-05-20 12:30:00 följande:
    Det är mycket starkare grattis :)
    Tack! Nu känns det helt oändligt till vecka 12, blev tvungen att räkna!
  • Fesitomo
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-20 12:35:04 följande:
    Åh magiskt! Är det första barnet?
    Nä detta är mitt 4:e :)
  • sissi81
    Fesitomo skrev 2014-05-20 12:38:13 följande:
    Nä detta är mitt 4:e :)
    Jag är också nyfiken på vilken vecka du är i
  • Väntande

Hej! Här kommer jag på efterkälken!

Plussade nyligen och har bf i slutet på januari, runt 25-27:e tror jag. Blir en sladdis till första med 10år i mellan. Försökt sen november, fick ett plus i februari som blev ett mf i vecka 5 ungefär. Så alla symtom som egentligen är ganska vanliga känns bara som tecken på mf just nu ... Har dock ett starkt illamående som inte innefann sig förra gången - så jag håller starkt på att det är ett gott tecken!!

Har en hög med test här hemma, så jag tänker nog köra slut på dom å bara se att mitt hcg inte sjunker fram till vecka 12. Då kanske man vågar berätta för vänner och familj! Det enda problemet är att jag blir så himla svullen och det är lite omöjligt att dölja det när vädret kräver lite kläder!

Var det fler här inne med bf i slutet på januari förresten!? Ser fram emot att följas åt, tjohej!

• Mandis
    Väntande skrev 2014-05-20 12:57:29 följande:
    Hej! Här kommer jag på efterkälken!

Plussade nyligen och har bf i slutet på januari, runt 25-27:e tror jag. Blir en sladdis till första med 10år i mellan. Försökt sen november, fick ett plus i februari som blev ett mf i vecka 5 ungefär. Så alla symtom som egentligen är ganska vanliga känns bara som tecken på mf just nu ... Har dock ett starkt illamående som inte innefann sig förra gången - så jag håller starkt på att det är ett gott tecken!!

Har en hög med test här hemma, så jag tänker nog köra slut på dom å bara se att mitt hcg inte sjunker fram till vecka 12. Då kanske man vågar berätta för vänner och familj! Det enda problemet är att jag blir så himla svullen och det är lite omöjligt att dölja det när vädret kräver lite kläder!

Var det fler här inne med bf i slutet på januari förresten!? Ser fram emot att följas åt, tjohej!
    Välkommen! Jag har bf 23 januari men jag räknar med att det blir en februaribebis för jag gick 11 dagar över tiden med sonen
    Illamående är ett gott tecken, jag håller tummarna för att det går vägen den här gången men det ska det säkert göra
Svar på tråden BF Januari 2015