Väntande skrev 2014-05-20 12:57:29 följande:
Hej! Här kommer jag på efterkälken!
Plussade nyligen och har bf i slutet på januari, runt 25-27:e tror jag. Blir en sladdis till första med 10år i mellan. Försökt sen november, fick ett plus i februari som blev ett mf i vecka 5 ungefär. Så alla symtom som egentligen är ganska vanliga känns bara som tecken på mf just nu ... Har dock ett starkt illamående som inte innefann sig förra gången - så jag håller starkt på att det är ett gott tecken!!
Har en hög med test här hemma, så jag tänker nog köra slut på dom å bara se att mitt hcg inte sjunker fram till vecka 12. Då kanske man vågar berätta för vänner och familj! Det enda problemet är att jag blir så himla svullen och det är lite omöjligt att dölja det när vädret kräver lite kläder!
Var det fler här inne med bf i slutet på januari förresten!? Ser fram emot att följas åt, tjohej!
Välkommen! Jag har bf 23 januari men jag räknar med att det blir en februaribebis för jag gick 11 dagar över tiden med sonen
Illamående är ett gott tecken, jag håller tummarna för att det går vägen den här gången men det ska det säkert göra