• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • sissi81
    maarny skrev 2014-05-20 07:43:42 följande:

Knep mot illamående, åksjuketabletterna postafen finns på apoteket plus en rejäl hög bananer på nattduksbordet ;) funkat bra för mig som gått från inga symptom till grymt illamående. Vaknar mitt i natten i en svettig pöl och har panik, då är det en banan i munnen direkt som hjälper. Även om det just då är det äckligaste som finns så desto snabbare jag får i mig bananen desto snabbare blir jag bra.
    Man blir trött av tabletter och sover med än normalt, en nackdel just nu när jag ligger.på Mallorca och vill se ön men hellre de än illamående. ( jag mår illa även dagtid) Lycka till!
    Postafen har räddat mej många gånger. Love it!!
  • Fesitomo

God morgon tråden sitter p försöker få i mig lite frukost innan jag ska till doktorn för kontroll och vul :) jag har nog fått en ny grav dille perikor hmm jan man äta för många?

• escapee

Fy fan... Idag mår jag skit! Mår jätte illa å känner mig lite konstig :/

• Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-20 07:49:43 följande:

Hej igen. Har ju tid för nya hcg prover på torsdag men kunde inte hålla mig och tog ett bytt gravtest idag. Och det är mycket starkare än förra veckan. Bild finns i gallerit om nån vill se. Förstår verkligen ingenting smile3.gif

Det är ju mkt starkare :-O så underligt!! Håller tummarna för dig
  • Jennie988

Hoppar in här jag med.. Plussade i helgen, enligt min uträkning BF runt 24 januari :) 

• Hedgehog

Hej hej! 

Jag var på tidigt vul igår och fick se ett litet hjärta picka =) Hade ingen aning om när denna kan ha blivit till. Äl måste ha varit supertidig den månaden. Fick veta att jag förmodligen är i v7. 

Någon gång mellan 1-114 januari tror jag BF kan komma att bli =) 

Så härligt efter att försökt med syskon i två år =)

• Respan
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-20 10:23:13 följande:
    Hur tidigt ringde ni till BM för att boka tid för inskrivning?
    2 dagar efter jag plussat haha, men tänkte på att det är sommar snart så känns bra att dom vet om det tidigt :)
Svar på tråden BF Januari 2015