• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Nr 3 på G
    Ypperlig skrev 2014-05-21 18:37:04 följande:
    Gud jag lider verkligen med er som inte kan njuta av mat. Jag är som vanligt lika glad i maten som alltid, än så länge iallafall.. Hoppas det går över för er andra snart.

Har inte heller några större problem och har aldrig haft under mina graviditeter, tror jag har spytt 3 ggr allt som allt (har 8 påbörjade graviditeter) och då har SENAP varit den utlösande faktorn 2 av gångerna och lukten av en gammal öl den 3:e Skrattande visst kan jag känna av ett vagt illamående men det är helt klart hanterbart
  • RockTheRebell

Jösses vad ni skriver när man jobbat för mkt ;) det finns en jätte trevlig januari2015 grupp på fb som vill ha fler. Om ni söker efter en Emelie Nikell o gör vänförfrågan vet hon vad det handlar om direkt tror jag. Imorgon ska jag till Bm andra gången. Put/svullnade kom fortare med ettan men nu är det redan trögt o gömma för morsan! V8 på fredag. Allting blir 4 v tidigare per grav känns det som!

• Tingeliiiing
    Ypperlig skrev 2014-05-21 18:37:04 följande:

Gud jag lider verkligen med er som inte kan njuta av mat. Jag är som vanligt lika glad i maten som alltid, än så länge iallafall.. Hoppas det går över för er andra snart.

Samma här här smakar maten extra gott haha
  • Nr 3 på G
    Jahile visst var det idag du skulle göra nytt VUL??? Hur gick det? Hoppas du fick ett positivt besked KRAAAM
  • ilyaln
    RockTheRebell skrev 2014-05-21 19:52:07 följande:
    Jösses vad ni skriver när man jobbat för mkt ;) det finns en jätte trevlig januari2015 grupp på fb som vill ha fler. Om ni söker efter en Emelie Nikell o gör vänförfrågan vet hon vad det handlar om direkt tror jag. Imorgon ska jag till Bm andra gången. Put/svullnade kom fortare med ettan men nu är det redan trögt o gömma för morsan! V8 på fredag. Allting blir 4 v tidigare per grav känns det som!
    Är gruppen sluten?
    Son f 2001, dotter f 2003, BF 141231.
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:26:42 följande:

Jahile visst var det idag du skulle göra nytt VUL??? Hur gick det? Hoppas du fick ett positivt besked KRAAAM

Tror det va i morgon hon skulle tillbaka
  • Ettplusettlikamedtre
    mariaheterjag skrev 2014-05-21 07:06:16 följande:
    Känner igen mig. Har vari deppig till och från sedan jag testade positivt. Har också haft tankar om det här är rätt, om sambon är rätt osv och då är detta ändå andra barnet och vi har det stabilt, bor i radhus med gått om plats för en liten. Gick runt och var skakig och det kändes som jag skulle kunna gråta närsomhelst. Tror absolut det är hormonerna. Kan känna ingen lite hur jag kan va några dagar innan mens, bara att nu höll det i sig konstant i två veckor. Men nu känns det faktiskt bättre som att jag börjat smälta allt eller att kroppen vant sig vid hormonchocken.   Vilken vecka är du i?

De känns skönt att inte va ensam om det, som tur är har jag en fantastik sambo, som stöttar & älskar mej ivått och torrt:) Vi har väl inte samma förutsättningar, jag har ett vik, men har de senaste fem åren haft full inkomst, så jag är inte orolig för mammapenningwn, men min sambo pluggar, och vi blev gravida trotts pring, planerade och börja försöka efter sommaren, men de blev visst nu istället ;)bor i en trea, har ändå sparat enkel så vi kommer klara oss trotts "bara mammapenning & CSN". Jag går in i vecka 8 imorrn, bf 7 eller 8 jan :) vilken vecka är du i?
  • Nr 3 på G
    Tingeliiiing skrev 2014-05-21 20:31:51 följande:
    Tror det va i morgon hon skulle tillbaka smile1.gif

Redan gravidförvirrad, var helt övertygad om att det var torsdag idag Flört
  • Ypperlig
    ilyaln skrev 2014-05-21 20:30:54 följande:
    Är gruppen sluten?
    Son f 2001, dotter f 2003, BF 141231.

Skulle vilja veta samma sak..
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:35:31 följande:

Redan gravidförvirrad, var helt övertygad om att det var torsdag idag Flört