• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Milou88
    sourpussy skrev 2014-05-22 16:22:02 följande:

Jag är så glad att jag aldrig rökt och behövt sluta. Just nu vågar jag varken dricka kaffe eller äta mat som inte är vällagad. Är så sjukt nojjig över att nåt ska gå fel, vilket jag förstått är väldigt vanligt. Hejar på er alla och det ska bli underbart att följas åt.
    Jag har redan sett magen ändras vilket känns sååå bra då jag inte direkt känner nåt annat. Kanske lite hugg i magen ibland, som sträckningar.

Jag är också väldigt nojig.. Som tur är smakar kaffet inte gott just nu tycker jag ;)
  • Sunnan

På tal om att vara lite virrig: Igår kväll tittade jag i hallen och där stod mina arbetsskor. Blev mäkta förvirrad och undrade i nån sekund hur i hela fridens namn de hamnat där. Svaret är såklart att jag inte bytt skor innan jag gick hem (bytte iaf resten av kläderna), men märkte det först flera timmar senare.

• Youwontremember

Idag kom illamåendet. Hade det kommit en vecka tidigare hade jag varit överlycklig men nu när jag inte vet om hjärtat slår på den lille* känns det bara som en påminnelse om att det kanske inte går vägen denna gången heller. Legat i sängen hela dagen, kräks inte men känns nästan som att jag skulle må bättre av att göra det. Fått i mig en apelsin och lite fil. Just det, brösten gör ont igen och det skulle jag också varit glad över om det kommit några dagar tidigare. Vill bara att den lilla ska må bra

• marory
    Hej hej!
    Vilken aktiv tråd!
    verkar finnas måga olika BF Januari 2015 så man får helt enkelt gå med i alla Flört

Själv plussade jag igår och förväntat BF är 25 januari :)
    Hoppas kunna vara med i gruppen även om ni redan kommit en bit påväg,

Mina symptom jag fått är konstant molnvärk, känslig för lukt och sämre hy, :)
  • mariaheterjag
    sissi81 skrev 2014-05-21 15:40:26 följande:
    Ha ha här har du en tröttis till. Jag kan somna precis närsom. Pinsamt men jag har tom lagt net huvudet på armen o somnat 2 ggr fen sista veckan. Tur att det finns en klocka på dörren nät kunder kommer. Men 5 min räcker för att jag ska orka igen. Men det spelar ingen roll om jag sover 12 timmar under natten. Uaaa????

Det är skitjobbigt! Hoppas verkligen det går över snart? När sonen somnat vid halv 9 då är jag själv redo för sängen :-/
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-22 10:50:05 följande:
    Hoppas att proverna ser bra ut! Tänker på dig och håller tummarna för dig!

Får du veta provsvaren idag eller imorgon i samband med vul ??? Kram på dig

Ja de lovade att de skulle ringa under eftermiddagen med provsvaren men de ringde aldrig så får väl reda på det på vul imorn då.

Återkommer imorn
  • Duochjag

Jag har också gått med i fb-gruppen. Vet inte riktigt hur jag ska få tid till allt :) Youwontremember... Hmm..jobbigt, men jag hoppas man kan ta det som positivt tecken! Håller tummarna!

• Duochjag
    Jhalie skrev 2014-05-22 20:03:09 följande:
    Ja de lovade att de skulle ringa under eftermiddagen med provsvaren men de ringde aldrig så får väl reda på det på vul imorn då. Återkommer imorn

Hoppas hoppas allt ser bra ut! Kram!
  • Duochjag

Jag hade önskat 2 år mellan mina barn men nu kommer det bli som tre bara för att de är födda 12 och 15, om man tänker på hur de kommer att gå i skolan, även om det bara kommer skilja 2år och 3månader. :/

Svar på tråden BF Januari 2015