• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • MagicQueen
    RockTheRebell skrev 2014-05-21 19:52:07 följande:

Jösses vad ni skriver när man jobbat för mkt ;) det finns en jätte trevlig januari2015 grupp på fb som vill ha fler. Om ni söker efter en Emelie Nikell o gör vänförfrågan vet hon vad det handlar om direkt tror jag. Imorgon ska jag till Bm andra gången. Put/svullnade kom fortare med ettan men nu är det redan trögt o gömma för morsan! V8 på fredag. Allting blir 4 v tidigare per grav känns det som!

Nu har jag skickat ett meddelande och vänförfrågan till henne.
  • RockTheRebell

Kul att ni ansöker! Jag vill gärna betona bara att alla är sig själva och inte något alias på fb. Vi har trevligt där nu i den andan och ingen outar någon annan så klart. När vi fick vårt besked om lillebror som skulle fötts i november var november 14 gruppen ett bra stöd likväl stora killens mammagrupp. Så vet ni lite mer som är osäkra på fb. Tycker det är lättare med kort och allting då det är väldigt mycket på fl via Android o andra apparater. Hoppas vi ses på fb med! :)

• smaajlet
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:35:31 följande:
    Redan gravidförvirrad, var helt övertygad om att det var torsdag idag

Haha, ja... Jag var ledig från jobbet i 4 dagar (händer sällan), trodde att jag vart ledig i en vecka typ...
  • Väntande

Jag hoppas att vi kan hålla igång den här tråden trots fb ... Jag har nämligen ingen. Hehe!

Det där med gravidhjärnan trodde jag skulle komma mycket senare (blir väl säkert värre) men jag är redan allmänt snurrig. Det i samband med tröttheten har förvandlat mig till ett pucko!

• Sagolina

Får jag hoppa in här?

Fick i början av veckan positivt test, efter två negativa i förra veckan. Enligt senaste mensen startar v7 nu, men vet inte hur det är då jag troligtvis hade äl senare än jag trodde. Men i alla fall blir ju bf i januari:)

Har en son som blir 11månader i söndag, så kommer säkert bli intensivt med två små barn. Samtidigt tror jag de kommer få mycket glädje av varandra.

• sissi81

Kul med fb gruppen. Gick med igår.

Ha ha förvirrad... prata inte om det. Jag har inte vågat skriva om det innan för jag var rädd att jag börjat bli knäppare än vanligt. Kollegan på jobbet klagar, min man klagar, mitt ex (mina tidigare barns pappa) klagar. Jag glömmer o har inte koll på mycke just nu :-/

• bejb

Man tar så för givet att må bra. Har ju haft ett konstant illamående nu 2 v men igår och tydligen idag också går det mycket bättre och jag kan nästan äta helt normalt! Man får ju sån energi och blir så glad då man orkar lite igen!! Hoppas det vänt nu!

• MillaPo
    bejb skrev 2014-05-22 09:13:08 följande:
    Man tar så för givet att må bra. Har ju haft ett konstant illamående nu 2 v men igår och tydligen idag också går det mycket bättre och jag kan nästan äta helt normalt! Man får ju sån energi och blir så glad då man orkar lite igen!! Hoppas det vänt nu!

Åh va skönt! Hoppas det håller i sig..ja tror det går åt rätt håll här med men har varit sjukskriven hela veckan för det verkligen onte funkat att jobba. Funderar på om ja ska ge mej på att jobba halva dagen imorgon om jobbet går med på det...har läkartid på tisdag annars om det inte går att jobba....
  • Ypperlig
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-21 21:26:12 följande:
    Kunde inte hålla mig borta från fb, haha! Men gjorde en användare bara för den gruppen, hoppas det är ok och att jag blir godkänd. :)
    Har du skickat en förfrågan till Emelie Nikell menar du? Jag har precis skickat en förfrågan så jag kan joina FBgruppen. Skrattande
  • Nr 3 på G

Hann inte äta själv i morse innan dagisracet så det höll på att sluta med en spya i en buske utanför yngsta dotterns dagis 

Svar på tråden BF Januari 2015