• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Youwontremember

Jag är så förvirrad, dagens test visade ett teststreck som är starkare än kontrollstrecket, börjar direkt tänka à Att jag kanske doppat Stickan i ruiner för länge? För igår och i förrgår var det ju svagare? Brösten ömmar lite igen men inte alls lika mycket som innan, vill bara att det ska bli tisdag nu så att jag får veta en gång för alla hur det står till där inne

• Nr 3 på G
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-21 16:36:18 följande:
    Tycker all mat är äcklig nu för tiden. Har ni några tips på preggosnäll mat? Vad fungerar för er, fellow illamående/osugna?

Frukt går alltid hem tycker jag, vattenmelon är mumma och idag handlade jag jordgubbar MUMS :)
  • Nr 3 på G
    Youwontremember skrev 2014-05-21 16:49:07 följande:
    Jag är så förvirrad, dagens test visade ett teststreck som är starkare än kontrollstrecket, börjar direkt tänka à Att jag kanske doppat Stickan i ruiner för länge? För igår och i förrgår var det ju svagare? Brösten ömmar lite igen men inte alls lika mycket som innan, vill bara att det ska bli tisdag nu så att jag får veta en gång för alla hur det står till där inne

Håller tummarna för att pyret mår bra och att tiden fram till tisdag går fort
  • Väntande

Tycker all mat är äcklig nu för tiden. Har ni några tips på preggosnäll mat? Vad fungerar för er, fellow illamående/osugna?

Knäckebröd!!!! Är det bästa jag vet, är helt omöjligt att må illa utav och kan lagras i mängder utan att bli gammalt - plus att det tar tre sekunder att bre en :) min absoluta favorit är havre, det där grova från Wasa med lila förpackning ... Omg!!!

När det kommer till det där med att tala om så känner jag mig väldigt kluven ... Var nära att berätta tidigt sist när det vart mf, hade nog vart riktigt jobbigt om min stora unge här hemma skulle få veta det - h*n är så känslig :/ så nu vet jag inte alls! Samtidigt så är jag så glad å vill dela med det till familjen - och det känns som att allt kommer gå vägen den här gången ... Jag vette fan!
  • smaajlet

Ja, vad ska fb-gruppen heta?hänger alltid där också :)

Jag är som värst orolig när jag är på jobbet, jobbar som syrra och det är mycket stress... Dessutom känner jag mig skyldig ibland att jag faktiskt tar ut min rast även om mina uskor inte hinner göra det... För jag vet att jag måste omoprioritera nu...

Frukt definitivt :) och glass också, ska dock vara Magnum almond :) choklad tycker jag är äckligt just nu (är ju choklad-älskare)

När jag var gravid med sonen då åt jag jättemycket onyttigt, gick upp säkert 30 kg, nu har jag inte gått upp nånting :/ (än)
  • marsmamma87

Clementiner!!!! Det enda som ALLTID går ner här!
  • sourpussy

Kan inte ens tänka mig att jag inte skulle kunna äta som vanligt Skrattande Verkar helt ofattbart... haha

• Ypperlig
    GossipGirl skrev 2014-05-21 15:08:59 följande:
    Hej hej. :) 
    Jag undrar om jag kan hänga på här inne? Plussade för några veckor sedan, har BF 5 januari. Är i vecka 7+1. <3

Är med i en annan januari-grupp också men ansluter gärna här också...
    Självklart får du det! Välkommen! Jag tror jag följer alla BF jan 2015 trådar, haha, men tror denna är den mest aktiva. 
  • Ypperlig

Gud jag lider verkligen med er som inte kan njuta av mat. Jag är som vanligt lika glad i maten som alltid, än så länge iallafall.. Hoppas det går över för er andra snart.

• MagicQueen
    Ypperlig skrev 2014-05-21 18:37:04 följande:

Gud jag lider verkligen med er som inte kan njuta av mat. Jag är som vanligt lika glad i maten som alltid, än så länge iallafall.. Hoppas det går över för er andra snart.

Haha, samma här
Svar på tråden BF Januari 2015