• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • sourpussy

Jag kan inte tänka på någonting annat.. Jag gråter och skrattar om vartannat. Överlycklig och skiträdd!!

• sissi81
    mariaheterjag skrev 2014-05-21 12:12:19 följande:
    Jag har drabbats av en enorm trötthet. Är helt slut på kvällarna. Gick och la mig 21.30 igår och är ändå supertrött idag, sitter bara och gäspar. Någon mer? Kan det va järnbrist redan? 

Ha ha här har du en tröttis till. Jag kan somna precis närsom. Pinsamt men jag har tom lagt net huvudet på armen o somnat 2 ggr fen sista veckan. Tur att det finns en klocka på dörren nät kunder kommer. Men 5 min räcker för att jag ska orka igen.

Men det spelar ingen roll om jag sover 12 timmar under natten. Uaaa????
  • sissi81
    Limpan nr2 skrev 2014-05-21 15:12:44 följande:
    Haha vilken grej! Ja jag blir alltid lite extra nojig när jag skriver om graviditeten i en sluten grupp :p Tänk om det syns ändå på något vis, hehe.

Jag har också en helt underbar fb grupp med mammor från fl när jag väntade mitt första barn. Vore kul om det blev något liknande här sen efter 9 månader :)

Det vore väl jättekul med en fb grupp sen. Fb är ju ändå mångad andra hem Ha ha.
  • sissi81

Amen jösses...förlåt för stavfelen ovan.....jäkla telefon.......eller jag kanske kan skylla på hormonerna

• Fesitomo
    MagicQueen skrev 2014-05-21 15:53:17 följande:

Ja en fb grupp vore roligt. Jag är mer på fb än fl. smile2.gif

Här är en till som är mer på fb än här inne :)
  • Förhoppningsvis

Ja, under min förra graviditet kom mitt fl-gäng varandra jättenära genom en fb-grupp. Fortfarande idag, 2½ år senare pratar vi varje dag och har träffats och gått igenom hur mycket som helst tillsammans.

• Förhoppningsvis

Tycker all mat är äcklig nu för tiden. Har ni några tips på preggosnäll mat? Vad fungerar för er, fellow illamående/osugna?

• ilyaln

Vi har en BF december grupp på facebook, jag hänger ju även här i Januaritråden då min bf är på nyårsafton och jag har har gått över med mina andra barn, hade vart kul med en januarigrupp på facebook också :)

• Limpan nr2
    sissi81 skrev 2014-05-21 15:41:43 följande:

Det vore väl jättekul med en fb grupp sen. Fb är ju ändå mångad andra hem Ha ha.
    Haha ja men eller hur!! Där får vi hänga sen när bebisarna är ute :)
Svar på tråden BF Januari 2015